Gjest ikke undertegnet Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 nå er jeg så møkkalei av å bare leve for å håpe at det blir bedre en gang i framtia. jeg har ingen kjæreste og ingen gode venner. jeg har ikke en dritt å finne på på fritia unntatt treningene. det eneste lille lyspunktet i livet er når jeg skal på kickboksinga og et håp om at livet kanskje blir bedre en eller annen gang. men jeg er lei av å vente! men jeg er ikke typen som klarer å skravle i flere timer med mennesker jeg ikke kjenner eller som tør å gå bort til ei jente jeg ikke kjenner og begynne å prate med hu. når jeg kommer hjem fra fest og fortsatt er like singel blir jeg bare enda mer deprimert enn jeg var før festen. men det er jo bare der jeg møter de jentene jeg kjenner. jeg orker ikke enda en sommer uten en kjæreste ihvertfall. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/86932-aaaaaaaa-n%C3%A5-gidder-jeg-snart-ikke-mer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
M_83 Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Tro meg! Jeg vet hvordan det er å leve bare for å håpe at morgendagen blir bedre! Sånn har jeg hatt det i flere år. Men, noen ganger... innimellom... Sånn ca 1 mnd til sammen hvert år så skjer det noe bra! Noe som får deg til å ELSKE at du er i live! Det er ikke så lett å huske de tidspunktene når man er deprimert. Men hvis du tenker etter, så er jeg sikker på at du har noen gode minner fra det året her, eller i fjord kanskje? Er bare så synd at det nesten alltid er mer smerte i livet enn lykke. Vet hvordan det er å dra ut, og bli i dritt humør etterpå. Jeg har AAAALT for store forventninger til en kveld ute på byn, og når de forventningene ikke slår til blir jeg i dårlig humør resten av uka. Dette her er jeg sikker på at er MANGE som sliter med! Jeg kjenner meg så utrolig godt igjen i alt du skriver. Det er skikkelig kjipt, for noen ganger så er livet et reint mareritt. Du vil ikke leve, men du vil heller ikke dø. Du bare håper og venter på at livet ditt skal bli bedre. Men, noe jeg har lært meg. Er at man kan ikke sitte å vente på lykken. Man må oppsøke den selv også.Som du sier så er du litt sjenert av deg, og tør ikke prate, og bli kjent med så mange nye mennesker. Neste fest du er på.. ta deg sammen og gå bort til jenta du syns er søt, og si et eller annet til henne. Skal faktisk ikke så mye til for å starte en samtale. Hva har du å tape? Er hun ikke interessert.. so what? Gå videre, da slipper du hvertfall å angre dagen etterpå på at du IKKE gikk bort å snakket med henne. Ikke mur deg inne og tenk på hvor ille du har det.. Klar over hva en gåtur og happy tanker kan gjøre med humøret? Jeg vet ikke hvor gammel du er. Men jeg selv er 19 år. Det jeg gjør når jeg er deppa og ikke har noe å finne på. Er å kjøre en tur, sette på bra musikk i bilen. Leie en film kanskje, kjøpe godteri dra hjem og spise. Er faktisk ikke så mye en kan finne på når man er ung i dag. Men oppsøk lykken, ikke smerten! Vet ikke om det her var noen trøst. Jeg føler meg hvertall mye bedre når JEG vet at noen faktisk har det på samme måte som meg. Men, det vil bli bedre! Snart kommer du til å få den dama du drømmer om, og da skjønner du ikke hva du har tenkt på da du skrev dette innlegget! Ting tar tid, men ikke gi opp forde. Lykke til Klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/86932-aaaaaaaa-n%C3%A5-gidder-jeg-snart-ikke-mer/#findComment-474241 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Tro meg! Jeg vet hvordan det er å leve bare for å håpe at morgendagen blir bedre! Sånn har jeg hatt det i flere år. Men, noen ganger... innimellom... Sånn ca 1 mnd til sammen hvert år så skjer det noe bra! Noe som får deg til å ELSKE at du er i live! Det er ikke så lett å huske de tidspunktene når man er deprimert. Men hvis du tenker etter, så er jeg sikker på at du har noen gode minner fra det året her, eller i fjord kanskje? Er bare så synd at det nesten alltid er mer smerte i livet enn lykke. Vet hvordan det er å dra ut, og bli i dritt humør etterpå. Jeg har AAAALT for store forventninger til en kveld ute på byn, og når de forventningene ikke slår til blir jeg i dårlig humør resten av uka. Dette her er jeg sikker på at er MANGE som sliter med! Jeg kjenner meg så utrolig godt igjen i alt du skriver. Det er skikkelig kjipt, for noen ganger så er livet et reint mareritt. Du vil ikke leve, men du vil heller ikke dø. Du bare håper og venter på at livet ditt skal bli bedre. Men, noe jeg har lært meg. Er at man kan ikke sitte å vente på lykken. Man må oppsøke den selv også.Som du sier så er du litt sjenert av deg, og tør ikke prate, og bli kjent med så mange nye mennesker. Neste fest du er på.. ta deg sammen og gå bort til jenta du syns er søt, og si et eller annet til henne. Skal faktisk ikke så mye til for å starte en samtale. Hva har du å tape? Er hun ikke interessert.. so what? Gå videre, da slipper du hvertfall å angre dagen etterpå på at du IKKE gikk bort å snakket med henne. Ikke mur deg inne og tenk på hvor ille du har det.. Klar over hva en gåtur og happy tanker kan gjøre med humøret? Jeg vet ikke hvor gammel du er. Men jeg selv er 19 år. Det jeg gjør når jeg er deppa og ikke har noe å finne på. Er å kjøre en tur, sette på bra musikk i bilen. Leie en film kanskje, kjøpe godteri dra hjem og spise. Er faktisk ikke så mye en kan finne på når man er ung i dag. Men oppsøk lykken, ikke smerten! Vet ikke om det her var noen trøst. Jeg føler meg hvertall mye bedre når JEG vet at noen faktisk har det på samme måte som meg. Men, det vil bli bedre! Snart kommer du til å få den dama du drømmer om, og da skjønner du ikke hva du har tenkt på da du skrev dette innlegget! Ting tar tid, men ikke gi opp forde. Lykke til Klem tusen takk for at du svarte M_83. jeg også kjenner meg igjen i det du skriver. du har rett i at jeg må ta meg sammen. det er ingen andre enn meg selv som kan løse denne situasjonen. neste gang jeg møter ei jente jeg er interessert i SKAL jeg gå bort og snakke med hu. btw jeg er 18 år. du får ha en god jul og godt nyttår! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/86932-aaaaaaaa-n%C3%A5-gidder-jeg-snart-ikke-mer/#findComment-474641 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Hvor gammel er du? Jeg vet at tiden man er henvist til skolebenken frem til russetiden kan være et slit når det gjelder det meste. Kom deg ut i verden og treff nye mennesker. Du finner neppe noen kjæreste når du er desperat, vet jeg. Mine (ikke så mange vel og merke) har jeg alltid truffet når jeg har vært lykkelig singel og lurt på hva jeg skal med en kjæreste når jeg likevel har det så fint alene. Jeg har heller ikke truffet dem på fest. Er ikke så lett å se folks riktige side i fylla. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/86932-aaaaaaaa-n%C3%A5-gidder-jeg-snart-ikke-mer/#findComment-474811 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.