Gå til innhold

Hei alle sammen!

Anbefalte innlegg

Ja da er livet snudd på hodet:)

Kom hjem fra Cali med verdens nydeligste sønn en uke før julaften. Har merkelig nok ikke så mye tid til data nå som før:)

Alt gikk strålende i Cali. Mye takket være godt reisefølge:)

Her hjemme har vi slitt litt med å finne en god døgnrytme. Det vi trodde var problemer med tidsforskjellen, viste seg å være 2 nye tenner. Så nå sover gullet hele natta igjen.

Vill gjerne gratulere alle som har fått tildelinger, eller har kommet ett skritt videre i prosessen!

Alle som venter på mail fra meg må være snill å smøre seg med litt tolmodighet. Jeg har prøvd mange ganger, men jeg får mailene i retur. Dersom noen av dere får mail fra meg, hadde det vært fint om dere sender meg en beskjed om at den er mottatt.

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87257-hei-alle-sammen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koselig å høre fra dere!! Velkommen til landet.....og god jul!!!!!

Vi har ikke hatt problemer med døgnrytmen.....men det norske klimaet er ikke lett å tilpasses.....prinsen er kjempeforkjølet.....og sliten av tung pust! Heldigvis sover han godt og mye.....

Har fått alle bildene fra turen....så jeg er allerede godt i gang med mimringen....Gleder meg allerede til vi skal tilbake

Stor juleklem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87257-hei-alle-sammen/#findComment-476825
Del på andre sider

Herlig å se en hilsen fra deg! Her ikke vært inne her mer enn ett par ganger siden vi kom hjem, selv heller. Døgnrytmen er på plass for alle våre. Det har gått kjempegreit. Vi startet med leggetid i 11 tiden og har gradvis skjøvet det fremover, og nå er det normale tider med 7 for den midterste og ca. 8 for gutta :)

Alt fortsetter å gå over all forventning her hjemme. Ting kunne ikke gått greiere!!! Vi føler oss super-velsignet :). Håper vi snart kan treffes -- gleder meg allerede til å se den sjarmerende og nydelige sønnen deres igjen!

Har tenkt på å komme innom her for å gi deg mail-adressen vår. Vi snakket jo om å få sendt disse bildene dere tok..... :) Adressen er [email protected]. (Blir kjempeglad for bilder av amerikanerne også ;)

Godt å høre at tenna er på plass. Krysser fingrene for mye søvn for dere og alle andre i småbarnsland!

Juleklemmer

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87257-hei-alle-sammen/#findComment-477479
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...