Gå til innhold

Til min lille "store" venn...

Anbefalte innlegg

Sitter her i nattetimen og tenker..

I dag hadde du lille Cecilie blitt 10 år..

Stor jente!!

Men desverre så fikk du bare bli sammen med oss i 4 år..

Hadde ikke den dumme postbilen komt og kjørt over deg..!

Savner deg så forferdelig!

Som tall løse stjerner på himmelen er vi mennesker.

I all sin glans skinner de og er til glede.

Den glansen du, lille menneske viste oss blir aldri glemt.

At vi fikk kjenne varmen fra din stråleglans gjør at livet er blitt mer dyrbart.

Et lite menneske med så stort hjerte, møter en sjelden

Vår Herre sender nok av og til slike til vår jord.

For at vi på tross av all nød og elendighet skal få se at skaperverket er godt.

Takk for dine smil, dine voksne ord i liten munn.

Takk for at vi fikk lov til å ha deg hos oss

lille kosejenta vår!

Klemmer fra mamma.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87262-til-min-lille-store-venn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gråter når jeg leser innlegget ditt. Jeg tenker på ei jente på 4 år som dør plutselig i en ulykke, og jeg tenker på at du har levd 6 år uten henne nå.

Jeg kan se og skjønne at savnet etter henne er stort, men det er godt å se at du klarer å tenke tilbake på de årene dere fikk sammen med glede.

Martin døde, plutselig bare 6 år, og det er nå 1,5 år siden. For meg så skygger hans død over alle de fine årene vi hadde sammen. Jeg klarer ikke å kose meg med minnene ennå, men jeg håper jeg en dag kan tenke som deg, du savner Cecilie enormt, samtidig så ser du hvor heldig du var som hadde den fine jenta di hos deg. Martin var også en så fin og go' gutt, men når jeg tenker på det så blir det så tydelig hva jeg har mistet...

Jeg tror også at vi skal møte barna våre igjen, og da blir det for evig!!

Klem fra meg

Jeg gråter når jeg leser innlegget ditt. Jeg tenker på ei jente på 4 år som dør plutselig i en ulykke, og jeg tenker på at du har levd 6 år uten henne nå.

Jeg kan se og skjønne at savnet etter henne er stort, men det er godt å se at du klarer å tenke tilbake på de årene dere fikk sammen med glede.

Martin døde, plutselig bare 6 år, og det er nå 1,5 år siden. For meg så skygger hans død over alle de fine årene vi hadde sammen. Jeg klarer ikke å kose meg med minnene ennå, men jeg håper jeg en dag kan tenke som deg, du savner Cecilie enormt, samtidig så ser du hvor heldig du var som hadde den fine jenta di hos deg. Martin var også en så fin og go' gutt, men når jeg tenker på det så blir det så tydelig hva jeg har mistet...

Jeg tror også at vi skal møte barna våre igjen, og da blir det for evig!!

Klem fra meg

Takk for varme ord..

har lyst til å dele dette med deg.

Kanskje du kommer til å kjenne deg igjen?

Kinesisk visdomsord

Sorg er som en trekant som dreier rundt i hjertet med spisser som risper. Det gjør vondt, forferdelig vondt til trekantenes spisser er avslitt og det bare er en kule igjen, som glir rundt uten smerte. Sorg er en prosess som tar tid, men den tar slutt. Hvor lang prosessen er beror på hva vi har mistet, hvilke ressurser vi selv har og hvilken støtte vi mottar fra omgivelsene våre.

Men når gleden over det du har hatt, overskygger savnet av det du har mistet, når du vet at du aldri villet unnvært det du har tapt, selv om du var klar over at du en gang kanskje måtte gi slipp på det, da er trekantens spisser avslitt og kulen blir en skatt i ditt hjerte.

klemmer til deg fra Maysan.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...