Gå til innhold

Hjelp, mister melken!

Anbefalte innlegg

Gjest lillepus

Har merket at jeg nesten ikke har melk igjen, gutten min på 8 mnd blir frustrert fordi det ikke er nok. Han får annen mat i tillegg, men jeg hadde tenkt å amme en god stund til. *Sukk* Noen som har gode råd til hvordan jeg kan stimulere melken tilbake? Jeg gir han pupp før hvert måltid, og pumper etter at han er ferdig spist. Får kun ut noen få dråper av gangen. )c:

Har begynt å gi ham morsmelk erstatning i tillegg (etter pupp), og det går greit. Men jeg har hørt at erstatning ikke er bra. Skal bl.a. være veldig tungt for magen, samt at det inneholder masse "E'er". Noen som vet mere enn meg om dette?

Håper noen har gode råd å komme med, for jeg vil så gjerne amme en stund til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87269-hjelp-mister-melken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ammehjelpen

Mitt råd er at du ringer ammehjelpen (står under a i telefonkatalogen), der vil de kunne hjepe deg. De har hjulpet meg flere ganger.

Du må bare fortsette å amme masse og ofte, passe på at du får sovet og spist og drukket nok, og huske at stress er en "amme-dödare". Det hadde vært veldig bra om du fikk gitt morsmelk noen måneder til, mens du introduserer annen mat. Men hvis ikke har du gjort en flott jobb i åtte måneder!

men altså; ring ammehjelpen, så får du god hjelp!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87269-hjelp-mister-melken/#findComment-477328
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...