Gå til innhold

I dag har vi hatt dåp!!!!!!!

Anbefalte innlegg

I dag var det den store festdagen for prinsessa vår. Holdt på til klokken 2300 i går kveld med å lage klart til i dag.

Lisje snuppa er blitt veldig forkjølet, og det såg ikke bra at når hun våknet med et skrik klokken 0300 i natt.

Men dagen ble heilt perfekt. Snuppelina " snakket" til presten kirken, og holdt en liten tale for hele menigheten. Hun var som en deilig liten engel under hele gudstenesten, og det var ikke mangel på skryt etter den var ferdig.

Prinsessa er no 5 mnd. og fikk deror bruke dåpskjole. Og aldri før har jeg sett et så nydelig barn bli døpt før. Hjerte til mamma rant over av kjærlighet til dette deilig vidunderet. Og vi var mektig stolt da vi kunne køfte henne opp, og vise henne til resten av gjengen i kirka.

Det har vært en deilig dag, og no skal det bli skjønnt å få legge seg. Vi skal ha etterselskap i mange dager, så søvn kommer godt med. Vi her på Sunnmøre har for ei vane og ha 6-7-8 kaker pluss deserter i tilleg i selskaper, så vi har en del til overs. noen som vil komme å smake?

Ha et fantastis GODT NYTT ÅR alle sammen. Og til dere som venter, snart er det deres tur!!!!!!!

klemmser fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87423-i-dag-har-vi-hatt-d%C3%A5p/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med dagen! Skal si dere for ting unna...vi har ikke orket å tenke på dåp enda, men det blir vel i februar.

Hvis jenta deres var like nydelig som hun var på julekortet så forstår jeg godt du er mektig stolt!!! Hun er en deilig unge!

Klem fra

Annonse

Effektive folk gitt! Skjønner gdt at du var stolt....hun er helskjønn!!!!! Vi gjør nok som Alegre....drøyer det til februar....vår lille prins kommer uansett ikke inn i noen allerede eksisterende dåpskjoler.....Dessuten er det så deilig å ikke stresse med noenting......bare kose seg noe helt vanvittig sammen med gullklumpen!!!!!

Hei Cilas!

Skal si dere får unna ting. Vi venter nåkk til februar som isb og Alegre.

Synes jeg ser vår lille tass og isb sitt gull komme joggende opp kirkegulvet med dåpskjole:) Tror nåk det blir bunad i stede jeg. Må skynte meg å pakke på han bunad nå, før han blir så stor at han begynner å protestere.

Tulla deres er jo helt nydelig, og jeg regner med at hun ikke var noe mindre nydelig i dåpskjole:) Har jo et ørlite håp om å få tilsent dåpsbildet pr. mail;)

Har prøvd å sende deg mail med bilder flere ganger. Men jeg sender alltid for mange bilder, så jeg får mailen i retur. Men jeg gir meg ikke så lett. Jeg får dele opp så det ikke blir så mange bilder på en gang.

Hils mannen din og mamman din og viktigst av alt gi tulla en kjempeklem fra Trønderan

Mange klemmer fra

GRATULERER!!! Høres ut som en fantastisk dag for både store og små :). Herlig å høre om hvordan dere har det :). Her er alt topp -- det kunne rett og slett ikke gått bedre (.. så får det heller være at mamma ofte ikke kommer seg i dusjen før til etter kveldsmat ..)

Vi ringer kirka "first thing" imorgen, så får vi se når vi får vår store dag. Men her hos oss er det knøttliten kirke og stooooor menighet, så det er ofte lang ventetid. Vi krysser fingrene for en januar dato :)

Masse klemmer til deg, vesla og pappa'n. Og hils til mamman din, også :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...