Gå til innhold

Drøss med spørsmål...

Anbefalte innlegg

Heisann og godt nyttår...

Jeg er en gutt på 17 som har non spørsmål.

Først er det et til jentene der ute....

Jeg lurte på hvor viktig det er med fin kropp for at dere i det hele tatt kanskje kunne ha blitt int.....Jeg er rundt 183 høy og veier ca 80 kg. Kiloene prøver jeg å gjøre no med, samme med resten av kroppen....Hva med briller...er det en stoooor hindring?? Bruker linser og, men bare lurte.....

Så et spørsmål for alle de som gidder å svare...

Det er ei jente jeg syns er utroli fin.....deilig kropp, men det er lissom no mer og.....

Problemet(?) er bare at hun er to år yngre enn meg...burde jeg vente med å prøve meg til hun begynner på videregående og er 16 eller hva....??

Takk til alle som gidder å svare!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87544-dr%C3%B8ss-med-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest snuskesnusk

Kropp er egentlig ikke så vedlig viktig, hvis man har kul personlighet.. men da må man ikke oppføre seg som en dust, da må man være skikkelig gentleman hele tida azz!!!

og briller er et pluss=) hvis du kler det altså, sa ser man intelektuell ut og det er bra vett!!

jeg syns du skal vente litt med å prøve deg på ho dama, til ho er lovlig!! det er dessuten lite kult hvis ho behandler deg skikkelig overlegent og så går ho på ungdomsskola!

gudd løkk ra=))

Annonse

Kropp og utseende betyr ingenting! For dem som mener det, la dem bli voksne først...

Alle(ihvertfall de som har opplevd en del) vet at det indre på et menneske er mye mer verdifult enn det ytre. Har ikke et menneske fin personlighet og oppførsel, da har de heller ikke et fint utseende.

Min "kjæreste" sa en gang til meg, "Herreverden, hva ser du i meg? Du ser jo sjøl at jeg eier ikke utseende i det hele tatt!".

Han er vant med at alle ser på utseende, og ingen bryr seg om den herlige gutten han egentlig er innvendig. Det tok lang tid før han trodde meg, at jeg virkelig likte han, at jeg ikke bare tulla med han -jeg sleit virkelig med å overbevise han at jeg mente det jeg sa. Og da han endelig skjønte det, ble han helt nervøs, for dette hadde han ikke opplevd før.

Og en ting, to års forskjell mellom to mennesker er INGENTING! Jeg har vært sammen med en som var elleve år eldre enn meg, men det gikk til hel... av andre grunner enn alderen.

Håper dette ga deg noen svar...

Kropp er egentlig ikke så vedlig viktig, hvis man har kul personlighet.. men da må man ikke oppføre seg som en dust, da må man være skikkelig gentleman hele tida azz!!!

og briller er et pluss=) hvis du kler det altså, sa ser man intelektuell ut og det er bra vett!!

jeg syns du skal vente litt med å prøve deg på ho dama, til ho er lovlig!! det er dessuten lite kult hvis ho behandler deg skikkelig overlegent og så går ho på ungdomsskola!

gudd løkk ra=))

Hvorfor er det lite kult fordi hun går på ungdomsskolen? Er det liksom flaut fordi hun "bare" går på ungdomsskolen?

Hvorfor vente til hun er 16? Det er jo ikke sikkert han bare vil nedlegge henne... hun trenger da ikke være lovlig for å kysse og være forelsket?

Til deg, F_E_S, Go for it.

Som mange sier, utseende har INGENTING å si...Jeg tror det er litt feil. Utseende har mye å si i mange tilfeller, men det er ikke slik at det er ÉN bestemt norm og sånn og sånn skal et pent menneske se ut..Jeg tror det er veldig opp til smak og behag. Noen liker surt, andre liker søtt, salt og sterkt..Sånn er det bare. Dessuten, i naturen er det jo sånn at eks: løvehunnen helst vil pare seg med den sterkeste og mest tiltrekkende hannen, noe som sikrer henne gode gener i kullet hennes. Men menneskeheten har jo kommet så langt at kanskje det dreier seg mer om personlig smak.

"Jeg lurte på hvor viktig det er med fin kropp for at dere i det hele tatt kanskje kunne ha blitt int.....Jeg er rundt 183 høy og veier ca 80 kg. Kiloene prøver jeg å gjøre no med, samme med resten av kroppen....Hva med briller...er det en stoooor hindring?? Bruker linser og, men bare lurte....."

Utseende har for meg absolutt ingenting å si. Jeg blir ikke tiltrukket at superlekre fyrer. Kjæresten min er lav, syltynn og bruker briller (og linser). Selv sammenligner han seg med den dvergen (Gimli) i Ringenes Herre. Jeg er utrolig tiltrukket av ham for det.

"Det er ei jente jeg syns er utroli fin.....deilig kropp, men det er lissom no mer og..... Problemet(?) er bare at hun er to år yngre enn meg...burde jeg vente med å prøve meg til hun begynner på videregående og er 16 eller hva....??"

Neinei, ikke noen vits å vente til hun er 16. To år er ingen aldersforskjell.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...