juliet2 Skrevet 31. desember 2002 Skrevet 31. desember 2002 Jeg sitter her og ser frem til i kveld, med håp om at neste år blir bedre enn det som nå er på hell. Vi har lagt julen bak oss. En jul hvor tomrommet etter to små, ble til å ta og føle på. ~VÅRE TO SMÅ ENGLER ...~ Fra største glede - til dypeste sorg; den vei ble oss så alt for kort. Mange år vi måtte vente - med litt hjelp et under hente. To små mirakler var på vei. Jubel og glede ville ingen ende ta, for storebror, far og mor. Men gleden den skulle bli kort; få uker det gikk - før den første ble tatt fra oss. I sorg vi stablet oss på beina; for gleden hadde store sprekker fått. To var blitt en - og du oss kjærere enn noen gang. Ja, umistelig du nå var blitt. En liten engel vi allerede hadde - derfor ble det ett sjokk - da også du ble tatt fra oss. I dypeste smerte og sorg - satt vi der både far og jeg - og skulle ta forvell med deg. Vi fikk ikke sagt velkommen, ei heller hvor høy vi elsket deg. Vi fikk ikke møtt ditt blikk - ei heller sett ditt smil. Vi fikk ikke hørt din latter - ei heller stilnet din gråt. Ikke et øyeblikk med liv; vi fikk. Men vi fikk sett deg - holdt deg. Du var så liten - så vakker, du lignet broren din. Fra største glede til dypeste sorg - den veien er sandelig alt for kort. Etter år med smerte og lengsel; to engler i himmelen; vi har fått. Hvor veien enn videre går - i hjerte for alltid det er ett sår. To barn forlite - en bør vi for alltid skal bære. - i kjærlighet og sorg fra mor og far. 0 Siter
stini Skrevet 4. januar 2003 Skrevet 4. januar 2003 Så flott skrevet.. Tårene renner nedover kinnene mine... Takk for at du delte dette. Mange klemmer fra mammaen til Selma 0 Siter
numme Skrevet 11. januar 2003 Skrevet 11. januar 2003 Så vakkert du hadde skrevet. Fikk tårer i øynene da jeg leste det. Stor klem fra Katrine. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.