Gå til innhold

Nyttårshilsen til dere alle!!

Anbefalte innlegg

Gjest Kinamamma nr 1 !!!

Hei på dere alle sammen!

Etter en svært koselig og fredelig jul sammen med våre kjære vil jeg takke for det gamle året og ønske dere alle ET GODT NYTT ÅR med nye, gamle og fremtidige familiemedlemmer!!!

Her er det endelig blitt snø og vi koser oss ute med ski,akebrett og snølykter. I kveld skal vi være hjemme og nyte kvelden sammen med mormor mens vi mimrer litt om årene som er tilbakelagt.

Håper at dere får en fin kveld og et perfekt nytt år med mange gleder og opplevelser!!

Årene går fort så husk..."Dagen i dag er alt hva vi eier,ta vare på den i sorg som i seier"!!!!

GODT NYTT ÅR ønskes fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87573-nytt%C3%A5rshilsen-til-dere-alle/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ChiengMai

Godt nyttår til deg også!

2003 blir året når _vi_ blir en familie på fire. Skal bli godt å få hentet hjem Lillebror.

Nå kan vi snart si når noen spør at vi skal hente ham hjem første halvår _i_år_, ikke til neste år. Rart hvordan alt sånt hjelper!

Gjest BlirMammaSnart!

Godt nytt år til deg også, kinamamma nr.1!

Sier som ChiengMai jeg, deilig når året det virklig skal skje endelig kommer her. Vi blir bare 3 vi da (om jeg ikke teller med vofsen), og ikke vet jeg når heller, men det er nå i alle fall sikkert at det er i 2003:)

Godt nytt år igjen.

Nyttårsklem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...