Gå til innhold

deppa

Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Våkna i morges og lurte på hva som er vitsen meg ting. Var på nyttårsfest i går og jeg følte meg bare utafor. Innrømmer at jeg også syntes synd i meg selv og håpet at noen skulle komme å snakke til meg.

Nå er jeg uten jobb og da driver jeg rundt, røyker mye og spiser lite og orker lite eller ingenting. Den jobben jeg har hatt til nå har holdt meg oppe.

Jeg går rundt med et skall utenpå følelsene mine uten å kjenne på det jeg egentlig føler. Vil ikke ta ansvar for eget liv og nå når jeg ikke jobber lenger vil jeg få mer tid til å komme inn i destruktive mønster. Kontrollere andre, feks, og lage oppstuss for at andre skal se hvor "psyk" jeg er.

Kontroll, demonstrere min makt over andre, fordi jeg skal slippe å føle meg avmektig sjølv. INgenting betyr, virkelig betyr noe for meg når jeg er sånn.. alt bare driver, driver avsted, slik og på samme måte som det alltid har gjort.

Jeg vil visst ikke forandring, vil ikke det nok...selv om jeg har holdt på lenge..

Jeg gir egentlig blaffen så lenge jeg er en maktperson, men en ting er viktig for meg; å bevise at jeg har kontroll over andre gjennom manipulasjoner osv..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87645-deppa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mia-veronica

Tror du andre ser deg som stor, så lenge du selv føler deg liten? Kunne du ikke lete etter andre fokus i livet ditt, enn å manipulere andre?

Hvilke drømmer har du? Hva ønsker du deg av livet ditt? Hva kan du gjøre konkret, for å komme nærmere dit?

Hva med selvrespekten din? Hva kan du gjøre for å bedre den?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87645-deppa/#findComment-478887
Del på andre sider

Tror du andre ser deg som stor, så lenge du selv føler deg liten? Kunne du ikke lete etter andre fokus i livet ditt, enn å manipulere andre?

Hvilke drømmer har du? Hva ønsker du deg av livet ditt? Hva kan du gjøre konkret, for å komme nærmere dit?

Hva med selvrespekten din? Hva kan du gjøre for å bedre den?

Jeg har det bedre nå. Har snakket med en vennine som hørte meg, det gav meg en sårt tiltrengt ro :-) Håper bare jeg greier å holde på den, i stedet for å bli urolig igjen og få den kontrolltranga igjen..

Jeg har lenge tenkt at det ikke finnes noe annet fokus for meg. Kanskje ved å flytte hjemmefra, så får jeg gradvis annet fokus...

Nå når kontrolltrangen er vekke er det så deilig..har ro..ikke tankekjør..og er ei ganske normal jente :-)

takk for svar, forresten...du har svart meg før, da jeg kalte meg "riita"..men så så jeg at noen annen brukte navnet...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87645-deppa/#findComment-479055
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...