tenker1365380443 Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Jeg har gått på yrkesrettet attføring et halvt år og jobber 50% i et arbeidsmarkedstiltak. Problemet er at jeg har hatt så mye angst i det siste. Jeg er redd for å gå tilbake på jobb etter juleferien også. For jeg er så utrygg i meg selv og da blir jeg også veldig utrygg med andre. Det er helt jævlig å ha det sånn. For jeg har vært plaget i veldig mange år av dette og var også borte fra arbeidslivet i 3 år pga dette.Mange ganger har det gått bra siden jeg startet på tiltak i høst, men nå er jeg like redd igjen. Redd for ikke å bli godtatt og at jeg skal bli sett på som spesiell osv. Jeg har snakket med sjefen min om det flere ganger, noe jeg har vært redd for men hun har støttet meg og sagt at jeg er ei kjempeolreit jente. Jeg bruker antidepressiva Cipramil og nå tar jeg 2 om dagen, men jeg synes ikke de hjelper nok. Og jeg er fortvilet for jeg vil jo så gjerne ha det godt med meg selv og andre og føle meg trygg på at jeg er god nok. Jeg må si at jeg jobber veldig mye med meg selv og går også i psykoterapi, har gjort det lenge. Kan noen svare meg som kanskje har hatt erfaring med lignende problemer som jeg har. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/87673-angst-for-folk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.