Gjest trrrish Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 ..er å gå til samtaler hos psykiater!!! Pga det mistet jeg siste året av videregående!! Nå må jeg bruke opp masse penger på å ta året på privatskole senere...bare fordi jeg var så dum å gå til samtaler med en psykiater med en gang, istedet for å gå rett til fastlege og få antidepressiva!!!!!! Jeg ble bra igjen med EN GANG, jeg fikk Fontex, faktisk ved FØRSTE TABLETT omtrent!!!! Og nå er jeg i full gang med livet....grr.. Neste gang jeg blir angrepet av uutholdbar psykisk smerte skal jeg kreve piller med EN GANG og ikke kaste bort et år på å fortelle en psykiater om jeg ONANERER og blir kåt! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/87695-dummeste-jeg-har-gjort-i-mitt-liv/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Imodus Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Hvis du hadde en psykiater som satt å frittet deg ut time etter time om dine sexvaner, så burde du skjønt at det var noe galt. Og funnet en annen. Men hvis det skjedde noen ganger at dere pratet om onanering feks, så er det normalt. Om du onanerer eller har sex med en partner, kan være et tegn, sammen med mye annet som matlyst og søvnmønster, på hvordan det egentlig står til med deg. Kanskje det var heller din reaksjon på det som var litt overdreven. Du har jo varierende og sterke meninger om mye har jeg lagt merke til. Du svinger sterkt. Det er ikke verre å spørre om ditt sexliv enn det er å spørre om hvordan du sover, om du har god appetitt elelr om du har kontakt med andre mennesker! Men hvis du selv har vanskelige følelser iforbindelse med sex, så kan du oppfatte spørsmål om dette som et overgrep. Kanskje? Har du tenkt på det? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/87695-dummeste-jeg-har-gjort-i-mitt-liv/#findComment-479405 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.