Gå til innhold

Trenger å komme meg litt bort....

Anbefalte innlegg

Gjest TheoBoy

Hei, jeg lurer på om det finnes et rekreasjons hjem e.l for folk i min alder. Jeg er 30 år. Det har blitt for mye for meg i det siste. Så jeg trenger å komme meg litt bort og skifte omgivelser.Jeg har slitt med psykiske problemer i mange år.Nå er jeg er for frisk til a være på sykehus, og for sliten til å dra på ferie.

Theo..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87699-trenger-%C3%A5-komme-meg-litt-bort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Finnes en del rekreasjonssenter rund ti landet. Men det koster hvis du ikke får hjelp fra trygdekontoret.

Legen din kan søke om plass for deg. Da betaler du et visst beløp pr. døgn. Blir noien tusinger iløpet av en måned, men du får jo full pensjon. Koster jo å spise når en er hjemme også.

Det er ofte lang ventetid på å få plass.

Selv så var jeg psykisk utslitt og var på Tonsåsen for noen år siden. Vegetarkost, turer i fin natur, trening i grupper hvis en var interessert, diverse kurs og hobbyaktiviteter. Mange hyggelige mennesker også. Dette var et sted ikke spesielt for psykiske lidelser. Så er du veldig psyk så kanskje du ikke får plass. Du må kunne ta vare på deg selv, passe tider og slikt.

Legen har vel oversikt over forskjellige institusjoner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...