Gå til innhold

hva skal jeg gjøre

Anbefalte innlegg

Gjest trrrish

jeg hyler og hyler uten kontroll og jeg har får nesten ikke puste, det stopper aldri å hyle. i natt var jeg forbanna for en idiot sa jeg bare kuttet for oppmerksomhet, da ville jeg dø, men hadde bare fem sovepiller så ok tenkte jeg får iallfall sove lenge. men jeg sov bare noen timer, for jehg adde mareritt at jeg drepte meg, så våknet jeg med hyl og får ikke puste og vondt i hjertet. så dro jeg til en som er sosionom og da roet jeg meg ned, så ville jeg hjem, med en gang jeg kom hjem satte hylingen i gang og jeg får ikke puste igjen, og jeg bor i blokk og naboene kan sikkert høre meg, alt er uten kontroll, hva skal jeg gjøre, det hyler og skriker uten kontroll. stakkars naboer og jeg får ikke puste og samboeren kommer ikke hjem enda, jeg bare ligger på gulvet og hyler og gråterog får ikke puste. hva skal jeg gjøre hilsen trrish

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87713-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Siden det er en akutt situasjon, ville jeg forslå at du isteden for åb ruke kreftene på å be om hjelp her, at du nå ringer legevakten eller ta en taxi dit.

Vi kan bare hjelpe med råd og veiledning. Virker som du trenger litt annet nå. Høres ut som et skikkelig angstanfall. Er vel ikke rette tidspunktet å lære deg om mestring av panikkangst. Det kandu sette deg inn i for neste anledning.

Men nå - ta en telefon. eller en taxi dit hjelpen er å finne.

Gjest trrrish

Siden det er en akutt situasjon, ville jeg forslå at du isteden for åb ruke kreftene på å be om hjelp her, at du nå ringer legevakten eller ta en taxi dit.

Vi kan bare hjelpe med råd og veiledning. Virker som du trenger litt annet nå. Høres ut som et skikkelig angstanfall. Er vel ikke rette tidspunktet å lære deg om mestring av panikkangst. Det kandu sette deg inn i for neste anledning.

Men nå - ta en telefon. eller en taxi dit hjelpen er å finne.

jeg fikk akutttime hos fastlegen, de er snille. men hva er vitsen, de vil vel bare tenke "å hun kom vel hit fordi hun ville ha oppmerksomhet!!!!!!" men nei, jeg kom fordi jeg vil ha noe til å roe meg ned så ikke alle naboene hører hylingen min!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gjest ikke undertegnet

jeg fikk akutttime hos fastlegen, de er snille. men hva er vitsen, de vil vel bare tenke "å hun kom vel hit fordi hun ville ha oppmerksomhet!!!!!!" men nei, jeg kom fordi jeg vil ha noe til å roe meg ned så ikke alle naboene hører hylingen min!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De har hatt så mange pasienter at det skjønner de!

Skal en få hjelp må en jo faktisk også søke andres oppmerksomhet...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...