Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du har IM på nicklisten...

;-)

Det var jo spennende å se, tenkte jeg. Men jeg får jo ikke lest det. Jeg logger inn, og får beskjed om lm. og at jeg må gå inn på min profil. Så går jeg inne på min profil - og får beskjed om at den ikke eksisterer...også når jeg trykker på det du har sendt, da får jeg beskjed om å registrere meg, men når jeg gjør det, så eksisterer brukernavnet mitt allerede, selvfølgelig...jeg har bare problem med nicklisten for tiden...fikk du forresten mail fra meg? Jeg har skrevet og sendt, men så stoppet hele pc opp like etter..så jeg vet ikke om jeg rakk å sende...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87722-flosshatt/#findComment-482823
Del på andre sider

Det var jo spennende å se, tenkte jeg. Men jeg får jo ikke lest det. Jeg logger inn, og får beskjed om lm. og at jeg må gå inn på min profil. Så går jeg inne på min profil - og får beskjed om at den ikke eksisterer...også når jeg trykker på det du har sendt, da får jeg beskjed om å registrere meg, men når jeg gjør det, så eksisterer brukernavnet mitt allerede, selvfølgelig...jeg har bare problem med nicklisten for tiden...fikk du forresten mail fra meg? Jeg har skrevet og sendt, men så stoppet hele pc opp like etter..så jeg vet ikke om jeg rakk å sende...

Tusen takk, jeg fikk mail av deg og nå har jeg sendt svar. Synd du har problemer med å logge på Nicklisten.

Det hadde forresten jeg også inntil jeg ba om å få slettet gammelt passord. Da får man et nytt som man senere kan endre etter eget forgodtbefinnende. Så nå kan jeg både sende og motta IM, men det hjelper jo lite hvis dem jeg sender til ikke kan få lest...

Uansett, beskjeden på IM lød omtrent lik som på mailen, bare i tilfelle nickliste - mailen sviktet, noe den innimellom gjør.

*klem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87722-flosshatt/#findComment-483378
Del på andre sider

Tusen takk, jeg fikk mail av deg og nå har jeg sendt svar. Synd du har problemer med å logge på Nicklisten.

Det hadde forresten jeg også inntil jeg ba om å få slettet gammelt passord. Da får man et nytt som man senere kan endre etter eget forgodtbefinnende. Så nå kan jeg både sende og motta IM, men det hjelper jo lite hvis dem jeg sender til ikke kan få lest...

Uansett, beskjeden på IM lød omtrent lik som på mailen, bare i tilfelle nickliste - mailen sviktet, noe den innimellom gjør.

*klem*

jeg har ikke fått noe mail....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87722-flosshatt/#findComment-483829
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...