Gå til innhold

God start på det nye året !

Anbefalte innlegg

Alle gode ønsker til dere alle i det nye året!

Fikk bare lyst til å skryte litt av konsernet jeg jobber i.

F.o.m 1.1. 03 fikk vi nytt arbeidsreglement, det gir adoptanter rett til intill 3 ukers lønnet permisjon i forbindelse med hentereise !!

("erstatning" for de tre ukene vi ikke får fra folketrygden ??)

Og- pappapermisjonen på 14 dager som alle nybakte fedre har krav på, er med lønn, og gjelder også nybakte adoptantfedre.

Jeg er faktisk stolt av min arbeidsgiver :-)

De fortjener skryt !

Andre gode nyheter; vi ble BUFA registrert 16.des. to år og to dager etter forrige reg. dato. Har fått samme sakbehandler. Behandlingstid 4-5 mnd.

Nå har sola snudd og jeg ser fem til lengre dager. Nå må vi begynne å ta bilder av hus og heim for å lage presentasjon, sist ble det gjort i en hattefokk, nå har vi alverdens tid...

Junior på 5 er stor-fornøyd med jula.

En ting er sikkret jula er mye MER når man har barn i hus.

Nå får vi bruke helga på å "av-jule" og komme inn i mer hverdagslige rutiner.

Hilsen til dere alle fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87733-god-start-p%C3%A5-det-nye-%C3%A5ret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt nytt År til deg også muangthai !!!

Så spennende med ny søknad på gang da !! Blir spennende å følge med deg i tiden som kommer :-)

Her i heimen koser vi oss godt med enda et par fri dager før hverdagn igjen setter inn for alvor.

Hei på deg !

Joda, året som kommer blir spennende , vi kan vel ikke forvente samme ekspressfart som sist:-). realismen sier nytt familiemedlem mellom nyttår og påske 2004.

Tips om artig side for oss med særinteresse Thailand: Bangkok Post har en spalte som heter "Breakfast in Bangkok",

fornøyelig og lærerikt.

Nyt de siste feriedagene !

Hei Muangthai. Fikk lyst til å fortelle at vi hadde omtrent samme registreringsdato i BUFA for ett år siden (18. des. 2001) - og nå sitter vi her med verdens vakreste gutt. Det har jammen vært litt av et år - og enda bedre blir vel neste år. Håper det går like fort for deg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...