muangthai Skrevet 2. januar 2003 Skrevet 2. januar 2003 Alle gode ønsker til dere alle i det nye året! Fikk bare lyst til å skryte litt av konsernet jeg jobber i. F.o.m 1.1. 03 fikk vi nytt arbeidsreglement, det gir adoptanter rett til intill 3 ukers lønnet permisjon i forbindelse med hentereise !! ("erstatning" for de tre ukene vi ikke får fra folketrygden ??) Og- pappapermisjonen på 14 dager som alle nybakte fedre har krav på, er med lønn, og gjelder også nybakte adoptantfedre. Jeg er faktisk stolt av min arbeidsgiver :-) De fortjener skryt ! Andre gode nyheter; vi ble BUFA registrert 16.des. to år og to dager etter forrige reg. dato. Har fått samme sakbehandler. Behandlingstid 4-5 mnd. Nå har sola snudd og jeg ser fem til lengre dager. Nå må vi begynne å ta bilder av hus og heim for å lage presentasjon, sist ble det gjort i en hattefokk, nå har vi alverdens tid... Junior på 5 er stor-fornøyd med jula. En ting er sikkret jula er mye MER når man har barn i hus. Nå får vi bruke helga på å "av-jule" og komme inn i mer hverdagslige rutiner. Hilsen til dere alle fra 0 Siter
bangkok Skrevet 2. januar 2003 Skrevet 2. januar 2003 Godt nytt År til deg også muangthai !!! Så spennende med ny søknad på gang da !! Blir spennende å følge med deg i tiden som kommer :-) Her i heimen koser vi oss godt med enda et par fri dager før hverdagn igjen setter inn for alvor. 0 Siter
muangthai Skrevet 2. januar 2003 Forfatter Skrevet 2. januar 2003 Godt nytt År til deg også muangthai !!! Så spennende med ny søknad på gang da !! Blir spennende å følge med deg i tiden som kommer :-) Her i heimen koser vi oss godt med enda et par fri dager før hverdagn igjen setter inn for alvor. Hei på deg ! Joda, året som kommer blir spennende , vi kan vel ikke forvente samme ekspressfart som sist:-). realismen sier nytt familiemedlem mellom nyttår og påske 2004. Tips om artig side for oss med særinteresse Thailand: Bangkok Post har en spalte som heter "Breakfast in Bangkok", fornøyelig og lærerikt. Nyt de siste feriedagene ! 0 Siter
thaisol Skrevet 5. januar 2003 Skrevet 5. januar 2003 Hei Muangthai. Fikk lyst til å fortelle at vi hadde omtrent samme registreringsdato i BUFA for ett år siden (18. des. 2001) - og nå sitter vi her med verdens vakreste gutt. Det har jammen vært litt av et år - og enda bedre blir vel neste år. Håper det går like fort for deg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.