Gå til innhold

Hvorfor adopterer/ adopterte du?

Anbefalte innlegg

Ikke for å være ekkel, men er du sikker på at du ikke er frakobla?

Jeg går sterkt ut fra at malun sikter til den som startet tråden (Undertegnet), ettersom svaret hennes er lagt direkte under Undertegnet.

malun kan umulig sikte til noen av de svarene som ligger over hennes eget, da de er skrevet _etter_ hennes eget.

OK?

Det stemmer, det. Jeg sikter til vedkommende som startet tråden.

Fortsetter under...

Nei, det toget er gått. Jeg skal ikke ha noen. Og med den biologoske måten får man ikke bare et barn, men også en barnemor, og jeg har ikke møtt noen som egner seg.

Si ikke det! De dukker som regel opp når man minst aner.

Hva med å komme seg opp fra fårikålen først?...

;-)

Gjest Egoisten

enkelt og greit: ønske om flere barn!!

Vi har et barn vi har laget selv, men jeg blir meget syk under svangerskapet (ekstrem kvlame) så jeg er vel litt egoist som adopterer barn da jeg ikke orker å gå gravid en gang til.....

Vi kunne fint fått egne barn men øsnker ikke glere graviditeter....

Vi har et hjemmelaget barn og et adoptert og har lyst på et adoptert barn til men vi får se det er jo så dyrt.....

Lykke til dere som skal/har adoptert uansett årask.

Klem og godt nytt år til alle

enkelt og greit: ønske om flere barn!!

Vi har et barn vi har laget selv, men jeg blir meget syk under svangerskapet (ekstrem kvlame) så jeg er vel litt egoist som adopterer barn da jeg ikke orker å gå gravid en gang til.....

Vi kunne fint fått egne barn men øsnker ikke glere graviditeter....

Vi har et hjemmelaget barn og et adoptert og har lyst på et adoptert barn til men vi får se det er jo så dyrt.....

Lykke til dere som skal/har adoptert uansett årask.

Klem og godt nytt år til alle

Synes ikke du er mer egoist enn oss andre da... ;-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...