Gå til innhold

Et år i dag... igjen...

Anbefalte innlegg

Gjest maria- Marius mamma

Nok en gang på under en uke har vi kommet til en såkalt merkedag. Min sønn ble født 28.12.01 og døde 04.01.02. Jeg prøver å fokusere på noe positiv, leker med de andre barna mine, etc, men i underbevissheten er tankene mine fylt av alt annet enn glede. Det er med stor sorg jeg i dag gjenopplever denne dagen i fjor- jeg husker med stor storg da vi på ettermiddagen 04.01.01 valgte, i samråd med legene, å slå av respiratoren til Marius. Marius pappa holdt han i fanget mens han tok sine siste åndedrag. Jeg satt ved siden av og holdt min mor i hånden, jeg husker ikke så mye av det som skjedde, men jeg husker jeg brøt sammen i krampegråt og kastet opp.....

Det var, og er, så vondt å måtte leve videre med en et slik tap- jeg har vært igjennom det samme med en datter jeg fødte for 11 år siden- jeg føler virkelig at livet ikke bare er rosenrødt.

Jeg skal tenne 2 lys i kveld, et for min døde datter og et for Marius- de skal skinne ved visshet om at de er begge i mine tanker hver dag- jeg er så inderlig glad i de begge to - og jeg er mektig stolt av å være mammaen deres.

hilsen en sorgtynget

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88024-et-%C3%A5r-i-dag-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære, kjære deg..

Så forferdelig at du har to små engler.

To små, uskyldige barn som ikke fikk leve..

Jeg er uten ord, ord kan ikke beskrive hva jeg føler når jeg leser dette.

Jeg føler så inderlig med deg..

Jeg mistet min datter 25. sept. 2001 , hun døde i magen min i uke 34

Jeg håper at du kommer deg igjennom denne dagen på en måte.

Skal tenne lys for englene dine.

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88024-et-%C3%A5r-i-dag-igjen/#findComment-481028
Del på andre sider

Nestor sin mamma

Kjære Maria!

Et år,du...Jeg tenker på deg og dine vakre,små engler...!De er alltid med deg,både i dine tanker,i hjertet ditt:de blir ALDRI borte!!

Jeg tror Marius har fulgt godt med mamma`n sin denne uken,"voktet" over henne og søsknene sine og faren sin!

Husk at Marius har det godt nå,kjenner ingen smerte,han er nok sammen med din bestemor;kanskje også leker han litt med min kjære,lille Nestor?!

En varm klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88024-et-%C3%A5r-i-dag-igjen/#findComment-481092
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...