muangthai Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Velkommen hjem igjen ! Jeg er litt treig, trodde dere ikke kom hjem før på nyåret. Etter finlesing av sidene ser jeg jo att du har "meldt deg". Håper alt står bra til og att lille smil har begynt å like pappan sin. Hos oss har jeg klart vært den foretrukne part, men det har bedret seg med tiden. Vi kan jo altids håpe på Thailandtur i løpet av året, men BUFA tiden er jo så lang. Sist var vi godkjent etter 7,5 uke! Vel- vi får nå spart mere penger. Jeg blir helt "dårlig" av å tenke på hentereiser, godt er det at flere har opplevd det samme,som vet hva det dreier seg om. Det er mange sterke inntrykk. Minner for livet som vi alltid vil bære med oss. Ha det fint og kos dere der sør ! mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/88084-thaisol/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
thaisol Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Hei på deg også. Joda - vi er hjemme og storkoser oss med vår lille smil (det har blitt mindre med knurring etter at vi kom hjem). Pappa har blitt veldig pop nå når det gjelder leking - og dersom han er ute (og måker snø) etterspørres han hele tiden. Nå er det bare ved mating, trøst og legging at mamma'n er helt uunnværlig. Selv om vi har hatt han i mindre enn 3 uker - føles det faktisk som om han har vært hos oss hele tiden. Og så er han så søt at jeg klarer knapt å se meg mett på han. Storesøster på 11 er også kjempestolt og vil ha han med på både riding og håndball for å vise han fram til venninnene. Vi ble forespeilet 3-4 mnd hos BUFA i fjor, men etter 3 mnd var godkjenningen der. Vi hadde imidlertid et temmelig sent-jobbende BV- så vi brukte 9 mnd før søknaden var registrert i BUFA - men etter den tid gikk alt "på skinner" selv om de siste mnd før hentebeskjed likevel var tøffe. Signalene vi fikk fra Holt var imidlertid at det kom til å bli noe lengre ventetid i året som kom p.g.a. omorganisering i DPW. Holt (d.v.s. Tuk) syntes forøvrig atdet var helt topp at vi spurte hvordan det gikk med andre "ventende" - og sa at de syntes det var fantastisk flott at så mange av thailand-adoptantene i Norge hadde kontakt. (Om du leser dette Sibadulla - så hilste jeg til Tuk fra dere når vi var der og fortalte at det gikk strålende med dere - hun syntes det var hyggelig med hilsninger). Jeg ble temmelig imponert av Tuk og det arbeidet de gjør mens jeg var der. Oi..oi..nå er det noen som er desperat etter å komme seg på potta. Ønsker dermed lykke til og håper BUFA-godkjenningen går superfort. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/88084-thaisol/#findComment-481449 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sibadulla Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Hei på deg også. Joda - vi er hjemme og storkoser oss med vår lille smil (det har blitt mindre med knurring etter at vi kom hjem). Pappa har blitt veldig pop nå når det gjelder leking - og dersom han er ute (og måker snø) etterspørres han hele tiden. Nå er det bare ved mating, trøst og legging at mamma'n er helt uunnværlig. Selv om vi har hatt han i mindre enn 3 uker - føles det faktisk som om han har vært hos oss hele tiden. Og så er han så søt at jeg klarer knapt å se meg mett på han. Storesøster på 11 er også kjempestolt og vil ha han med på både riding og håndball for å vise han fram til venninnene. Vi ble forespeilet 3-4 mnd hos BUFA i fjor, men etter 3 mnd var godkjenningen der. Vi hadde imidlertid et temmelig sent-jobbende BV- så vi brukte 9 mnd før søknaden var registrert i BUFA - men etter den tid gikk alt "på skinner" selv om de siste mnd før hentebeskjed likevel var tøffe. Signalene vi fikk fra Holt var imidlertid at det kom til å bli noe lengre ventetid i året som kom p.g.a. omorganisering i DPW. Holt (d.v.s. Tuk) syntes forøvrig atdet var helt topp at vi spurte hvordan det gikk med andre "ventende" - og sa at de syntes det var fantastisk flott at så mange av thailand-adoptantene i Norge hadde kontakt. (Om du leser dette Sibadulla - så hilste jeg til Tuk fra dere når vi var der og fortalte at det gikk strålende med dere - hun syntes det var hyggelig med hilsninger). Jeg ble temmelig imponert av Tuk og det arbeidet de gjør mens jeg var der. Oi..oi..nå er det noen som er desperat etter å komme seg på potta. Ønsker dermed lykke til og håper BUFA-godkjenningen går superfort. Så hyggelig at du oppdaterte Tuk om hvordan det går med minimannen og oss, thaisol! Tuk er forøvrig et utrolig flott menneske - _for_ en innsats hun gjør!!! Ellers kommer svar på mailen din snart! Kos dere videre med lille smil ) Tenk, nå er vi nesten alle i mål som har ventet sammen, bare en gjenstår (håper ting går fort nå, grot!!! Vi får satse på at signalene Tuk ga fortsatt gjelder). Muangthai; så flott at dere er igang igjen! Ønsker dere lykke til og håper ting går i grei fart fremover ) Ellers koser vi oss med vår skjønne minimann. Han er en liten luring og finner fortsatt på så mye rart at vi konstant går med såre mage-lattermuskler ) Iskald januarhilsen fra tigerstaden, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/88084-thaisol/#findComment-481487 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.