Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Åååå, jeg skjelver!

De har akkurat ringt fra VB.

Vi har blitt foreldre til en liten jente på ett år. Hun bor i fosterhjem i Hubei-provinsen.

Jeg skjelver og har gått rett inn i akutt ammetåke. Snakker bare tull og går rundt meg selv her..... :o)))

Lykkelig hilsen fra dagens lysfontene

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88254-vi-har-f%C3%A5tt-en-liten-jente/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AAA

5

• rao

2

• eikebladet

2

• brilleslangen

1

Mest aktive i denne tråden

Dette må vel være nyttårsbarnet, i alle fall det første jeg fikk med meg.

Kos deg i ammetåke.

Gratulasjonsklem fra

Jeg måtte inn og sjekke om du hadde skrevet det inn her også. Så GØY!!!! Jeg er kjempeglad på dine vegne. Endelig ble det deres tur. Hun er sikkert nydelig... gleder meg til å se bilde etterhvert! Tralala!

Lys i vei, du, det er sannelig fortjent! Hipp, hipp, hurra!!!!

Har sagt det før og sier det igjen - GRATLA!!!!!!!!!!!!!!!

Gleder meg til å få se bilder - og ikke minst til å treffe det lille vidunderet.

Kjære AAA, det var på tide at du også får oppleve ammetåke og andre ting som hører mammaskapet til ;o)

Beste hilsen fra hu så ska ud og kjøba små, søte jenteklær størrelse 1 år nå....

Annonse

GRATLA SÅ MØJE!

Det var utrolig kjekt å lese på en mandag ettermiddag. Har håpet så lenge på at dere skulle få tildeling snart, og nå kom den.

Svirr rundt i "ammetåka" lenge du og nyt tanken på at nå er du HEILT FORREKTIGE MAMMA. :o)

Gratulasjonsklem fra

Annonse

Gjest furby 1

Ååå, så flott! Gratulerer så masse!! :-)

Blir helt rørt, jeg.. dette har dere ventet på en stund!

(Egentlig er jeg ikke her mer altså.. bare innom og sjekker hvordan det går med "folka mine".) :-)

Masse lykkeønskninger og gratulasjoner fra

Gratulere så mye...! *S*

Det var kjekt at det var deres tur nå. Kos dere masse og nyt tiden fremover godt. Nå skal alt gå rundt........! *S*

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...