Gå til innhold

Anbefalte innlegg

tobarnsmamma1365380422

Gratulere, AAA!! Fortsett å nyt dagen, du - dette har du fortjent!

Så fint at jenta di har vært i fosterhjem! Min lille hadde også vært det og det var tydelig at det var gode fosterforeldre som hadde gitt jenta alt det hun hadde trengt av stimuli, osv.

Dagene frem til reisedato kommer sikkert til å gå fort, nå som du endelig VET.

LYKKE TIL med forberedelsene!

Fortsetter under...

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AAA

5

• rao

2

• eikebladet

2

• brilleslangen

1

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Gjest sørlandets jks

Hei igjen! :-)

Åjada, vi har fått foreløbig reisedato! :o)) 28.februar.

Champagnedrikkende hilsen fra

Gratulerer så masse !!!

Vi reiste 28. februar i fjor så jeg kjenner følelsen du sitter med nå :-)

Vi hentet vår datter fra Hunan provinsen.

Tenk det du, at fru-alltid-oppdatert-på-alle-lister ble tatt på senga :-D Heeelt fantastisk bra :-)

Gratla så møje...me glede oss alle te å møda på Sola flyplass ein kalde mars-kveld!!!!

Endelig så er du MAMMA!!

:o))

Ja tenk det du...

Hadde noen sagt til meg i går at vi skulle fått tildeling idag hadde jeg ikke trodd på det. For AF måtte jo få sine først, og så måtte det gå noen dager, og dessuten var det ikke sikkert vi var med i denne runden...Så det så.

Snakk om å lure oss trill rundt da! :o))

Tralalalala fra

Ååå, så flott! Gratulerer så masse!! :-)

Blir helt rørt, jeg.. dette har dere ventet på en stund!

(Egentlig er jeg ikke her mer altså.. bare innom og sjekker hvordan det går med "folka mine".) :-)

Masse lykkeønskninger og gratulasjoner fra

Heia Gyrk!

Jeg er beæret over at du tok en pause fra eksilet ditt for å gratulere meg1 Tusen tusen takk! :-)

Og ja, du har rett, dette er stort. Jeg klarer ikke helt å fatte det enda!

Klem fra

Har sagt det før og sier det igjen - GRATLA!!!!!!!!!!!!!!!

Gleder meg til å få se bilder - og ikke minst til å treffe det lille vidunderet.

Kjære AAA, det var på tide at du også får oppleve ammetåke og andre ting som hører mammaskapet til ;o)

Beste hilsen fra hu så ska ud og kjøba små, søte jenteklær størrelse 1 år nå....

Tralalala!

Tusen takk for presangen! Lille vennen blir kjempefin i den kjolen! :-)

Og neida, vi har ikke landa enda, langt ifra...

Hilsen Hu Mor...

Annonse

heisann AAA,

hvis du kan dukke ut av 'ammetåka' litt; GRATULERER så masse med vesle-jenta! Denne dagen har du/dere ventet leeenge på - og plutselig var den der! Vet akkurat hvordan det føles!

Håper at ventetiden fram til henting blir å gå fort-fort-fort!

Mange lykkeønskninger til dere fra oss

Heia Gyrk!

Jeg er beæret over at du tok en pause fra eksilet ditt for å gratulere meg1 Tusen tusen takk! :-)

Og ja, du har rett, dette er stort. Jeg klarer ikke helt å fatte det enda!

Klem fra

Kjære deg!

Dette har jeg ventet på lenge:-)

Etter å ha hatt følge med deg i noen år inne på barnløsforum, så er det skikkelig stort å endelig kunne si til deg;

G*R*A*T*U*L*E*R*E*R

Nå gleder jeg meg til å høre resten og.

Stor gratulasjonsklem til deg og mannen din fra

Gratulerer så mye med jenta! Og som rao så riktig sa det: Hubei-jenter er SÅÅÅ nyyydelige!! ;-)

...gjett hvem som var i Hubei for noen år siden, da...? *s*

Vil også benytte anledningen til å minne om hvem som fikk bilde av gullungen vår for et par måneder siden (hint,hint)

klæm ifra ho

Gratulerer som nybakt mamma, AAA! Finnes det en finere følelse i hele verden? Neppe! Håper tiden går riktig fort til dere kan sette kursen mot Kina.

Nå er det bare å varme opp VISA- kortet og besøke det som finnes av barneutstyrs- butikker! Godt det er salg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...