Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AAA

5

• rao

2

• eikebladet

2

• brilleslangen

1

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Annonse

Endelig var det din tur, og du kan ta "fri" fra alle oppdateringer og statistikker!

(-men tusen takk for all den infoen vi har fått fra deg i løpet av ventetida...)

Kina-jenter på ca. 1 år er simpelthen vidundelige!!!

(Helt objektivt...ha-ha!)

Gled deg til henteturen,- opplegget til VB går på skinner, og spesiellt VB´s mann i Beijing er et herlig bekjentskap.

Gratulasjonsklem fra : )

Endelig kan jeg gratulere deg med veslejenta! Har gledet meg til det lenge, du har vært så grei med støtte og oppbacking på ufb-forum, unner deg så veldig å bli mamma! Måtte tida fly fram til du treffer henne på ordentlig og måtte ammetåka legge seg tett rundt deg i laaang tid framover!

Lykke til!!

klem fra tango

GRATULERER MED JENTA!!

Endelig er du blitt MAMMA.

Nå har du vanka på ulike forum så lenge jeg har vært her, og jeg syns jeg er en eldgammel traver... Dette var bare stort!

Regner med du ikke er kommet ned på jorda ennå, det skal du heller ikke. Nyt din nye tilværelse og status som mamma. Det er bare så herlig!

Klem fra

Har ikke vært inne på forumet på nesten to uker, og har vært kjempespendt på å se om dere hadde fått tildeling, og det hadde dere jo!! Må bare si at det kilte i magen da jeg så overskriften sammen med signaturen din! Gratulerer så masse til deg og din familie;o)

Klem,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...