kina2002 Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Skrevet 6. januar 2003 Gratulerer så mye!! Kjempekoselig og høre om nye tildelinger. Dere er vel registrert 20 eller 21 nov. dere som fikk den gode nyheten i dag? Ja vi er reg. 21/11, og adopterer gjennom AF. 0 Siter
fodi Skrevet 6. januar 2003 Skrevet 6. januar 2003 Det var en pangstart på det nye året! Gratulerer!!! Nyttårs- og gratulasjonsklem fra 0 Siter
Noraførr Skrevet 6. januar 2003 Skrevet 6. januar 2003 heisann, og GRATULERER så masse, masse med den bittelille kina-jenta! Vet akkurat hvordan du/dere har det i dag! Livet er vakkert, ikke sant?! Nå er det 'bare' sjarmøretappen som gjenstår. Måtte den få sjumilsstøvler på ) Kos dere! Stooor klem fra ei 0 Siter
Puccini Skrevet 6. januar 2003 Skrevet 6. januar 2003 For en fantastisk start på det nye året - gratulerer så veldig mye !!! Tenk en liten jentebaby venter på dere i Kina...Lykke til med forberedelser, og en fantastisk reise!!! Hilsen fra meg 0 Siter
Puccini Skrevet 6. januar 2003 Skrevet 6. januar 2003 For en fantastisk start på det nye året - gratulerer så veldig mye !!! Tenk en liten jentebaby venter på dere i Kina...Lykke til med forberedelser, og en fantastisk reise!!! Hilsen fra meg 0 Siter
Puccini Skrevet 6. januar 2003 Skrevet 6. januar 2003 For en fantastisk start på det nye året - gratulerer så veldig mye !!! Tenk en liten jentebaby venter på dere i Kina...Lykke til med forberedelser, og en fantastisk reise!!! Hilsen fra meg Beklager så mye... Hilsen meg 0 Siter
Abeba Skrevet 6. januar 2003 Skrevet 6. januar 2003 For en flott start på året :-)! Gratulerer så masse med jenta! Hilsen fra, 0 Siter
gogo1365380358 Skrevet 6. januar 2003 Skrevet 6. januar 2003 Gratulerer hjerteligst med den lille jenta! klem 0 Siter
kanne Skrevet 6. januar 2003 Skrevet 6. januar 2003 Det var ei lita tulle da. Gled dere. stor gratulasjonsklem 0 Siter
midnattsol Skrevet 6. januar 2003 Skrevet 6. januar 2003 ÅÅÅÅ, jeg gleder meg sånn med deg. Gratulerer kjempemye med den vesle jenta. Så ung hun var, dette var virkelig moro 0 Siter
eikebladet Skrevet 6. januar 2003 Skrevet 6. januar 2003 Ja, nå er det bare å sprette sjampanjen! Noen større anledning til å feire vil dere aldri få! Gratulerer kjempemasse med den lille jenta!!! 0 Siter
Gjest evamor Skrevet 6. januar 2003 Skrevet 6. januar 2003 Tilykke med den lille e det ikke gøy. jeg har ei som snart er 7 mnd.Kos dere nå med bilde og med innkjøp.:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.