Gå til innhold

Nytt romerikstreff den 11/2 og riktig godt nytt år

Anbefalte innlegg

Riktig godt nytt år og takk for det gamle alle sammen.

Gratulerer til dere alle hvor enn dere er i prosessen og lykke til!

Status:

Vi tok kontakt med kommunen 24 august 2001 og så langt er vi kommet nå:

Søknaden ble sendte til ICBF,Colombia den 2/12-02, og nå venter vi på å bli godkjent som søkere i Colombia, deretter distrikt, tildeling av barn og til slutt hentereisen. Det vil si at om ca 6-7 mnd er vi forhåpentligvis tilbake til Colombia igjen hvor vi allerede har en sønn ifra og er vi ekstra heldige får vi kansje reise sammen med flere DOLERE. Gleder meg!

Så til dere som bor på romerike. Nytt treff er 11 februar kl 1930. Vi møtes hjemme hos ei kjempetrivelig jente (som har god plass).

Hvis det er kommet noen nye DOLERE siden sist så er dette et treff for adoptivmødre på romeriket hvor vi kun møtes for det sosiale (nettverk i nærmiljøet) og det viser seg at vi er ganske mange på romeriket så har du lyst til å komme så er du velkommen.

Svar på denne mailen med mailadresse så skal jeg sende deg møtested.

Masse nyttårsklemmer fra

Fortsetter under...

Mattias1365380379

Hva er Romerikstreff? Vi bor på Romeriket og har ei jente fra Korea. Fant denne siden etter tips fra ei venninne.

Den 11. januar er opptatt men kanskje dere har flere "treff" eller?

Hei!

Ville bare gjøre deg oppmerksom på at det er 11. februar, og ikke januar.

Hvis du leser siste avsnitt i peetmors innlegg, så står det beskrevet nærmere hva romerikstreff er.

Kjempehyggelig om du blir med, selv setter jeg iallfall veldig stor pris på disse treffene.

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...