Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• kompis

3

• eikebladet

2

• tussa

1

• kina2002

1

Mest aktive i denne tråden

tobarnsmamma1365380422
Skrevet

Gratulerer med jenta!

2003 starter bra synes jeg!

Skrevet

Endelig !!! ble det deres tur.

Veldig glad på deres vegne og lykke til videre ;o)))

thuva1365380402
Skrevet

Gratulerer så mye med jenta. Får håpe dere ikke må vente så lenge før dere kan reise å hente henne hjem

Skrevet

Kjære kompis,

Gratulerer her inne også (jeg sendte deg akkurat en returmail)! Det er dere så forunt, så forunt! Gleder meg til å se godjenta :o))))

Stor gratulasjonsklem,

Skrevet

Gratulerer så masse til dere!!! Tenk endelig har dere fått et lite barn. Ønsker dere all mulig lykke, og en fantastisk reise til Kina!!!

Hilsen fra meg

Skrevet

Hurra for dere og den lille jenta ! god tur til Kina !

Skrevet

Gratulerer så mye, kompis. Jeg husker deg godt fra et annet forum, og gleder meg veldig med deg nå. Tenk at nå er endelig dagen her: du har blitt mamma. Det har du ærlig fortjent!!!

Stor klem fra

Skrevet

Næææææ!! Gratla til deg også! :o)) Og så flere Hubei-jenter, så kjekt da!!

Men vi er VB, var ikke dere AF? Så da skal vi vel ikke reise sammen... VI har fått foreløbig reisedag 28.februar, har dere fått noe?

Mor til mor hilsen fra

Hei, igjen.

Joda, jeg vet at du er i VB og vi i AF, men hvem vet - kanskje vi treffes i Hubei likevel??? Skjønner at sjansen er liten, men akkurat nå er jeg optimistisk med det meste...

Vi har ikke fått noen reisedato, men beskjed om at vi måtte innstille oss på at det kom til å bli i slutten av februar.

Vi skal forresten til Hanchuan, enn dere?

Er ikke livet heeerlig???

Klem

Skrevet

Gratulerer så mye, kompis. Jeg husker deg godt fra et annet forum, og gleder meg veldig med deg nå. Tenk at nå er endelig dagen her: du har blitt mamma. Det har du ærlig fortjent!!!

Stor klem fra

Tusen takk!!!

Det varmer at du husker meg!!! Nå er vi endelig snart i mål og gjett om vi jubler og gleder oss til reisen!

Klem fra

Skrevet

Gratulerer med den lille jenta, Kompis!. Nå er dere snart i mål. Bare sjarmøretappen igjen.

Gratulasjonsklem fra

Skrevet

Gratulerer med den lille jenta :-))

Og god tur til Kina!

Beste hilsen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...