Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• kompis

3

• eikebladet

2

• gogo1365380358

1

• thuva1365380402

1

Annonse

Næææææ!! Gratla til deg også! :o)) Og så flere Hubei-jenter, så kjekt da!!

Men vi er VB, var ikke dere AF? Så da skal vi vel ikke reise sammen... VI har fått foreløbig reisedag 28.februar, har dere fått noe?

Mor til mor hilsen fra

Hei, igjen.

Joda, jeg vet at du er i VB og vi i AF, men hvem vet - kanskje vi treffes i Hubei likevel??? Skjønner at sjansen er liten, men akkurat nå er jeg optimistisk med det meste...

Vi har ikke fått noen reisedato, men beskjed om at vi måtte innstille oss på at det kom til å bli i slutten av februar.

Vi skal forresten til Hanchuan, enn dere?

Er ikke livet heeerlig???

Klem

Gratulerer så mye, kompis. Jeg husker deg godt fra et annet forum, og gleder meg veldig med deg nå. Tenk at nå er endelig dagen her: du har blitt mamma. Det har du ærlig fortjent!!!

Stor klem fra

Tusen takk!!!

Det varmer at du husker meg!!! Nå er vi endelig snart i mål og gjett om vi jubler og gleder oss til reisen!

Klem fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...