Gå til innhold

45 år og singel


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Huff! Ja, dette er en klagesang.

Det er ikke nylig blitt slutt med samboerne og jeg er ikke trist. Var så innstilt på at det skulle vare litt lenger. Dessuten merker (merket) jeg at jeg begynte å bli litt uklar for barn.

Men hva blir det til med meg nå? Jeg føler at tiden løper fra meg. Hvordan i alle dager skal jeg få tid til å bli forelsket på nytt, bli kjent med vedkommende og eventuelt slippe å få barn før jeg blir gammel ?

Er det noen som har noen trøstende ord eller innspill, blir jeg takknemlig.

Vil vel aller helst høre at det ER håp, selv om det ikke føles sånn nå.

*snufs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 165
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Ulv I Faarikaal

    40

  • Babette

    14

  • shandy

    13

  • naiv

    11

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

Jeg kan ikke hjelpe deg og jeg er enda eldre enn deg men vi må nok leve resten av livet alene :)

Å f..... :) Jeg trodde jeg var den verst stilte i verden, i hvert fall i gata ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En venninne

Å f..... :) Jeg trodde jeg var den verst stilte i verden, i hvert fall i gata ?

Jeg også. Tenk å være sinel i vår alder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En venninne

ikke driv ap da vel:P

Hvorfor ikke? 31 år er ingen alder. Mange år igjen både til å finne partner og få barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Hvorfor ikke? 31 år er ingen alder. Mange år igjen både til å finne partner og få barn.

31 ? Nå er jeg 45 da ! Er du døv ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AP ? Men flere har vært ekle mot meg i dag !

derfor tar vi igjen?

Uansett godt å se at det er flere som er vrangsøvd etter julen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

derfor tar vi igjen?

Uansett godt å se at det er flere som er vrangsøvd etter julen :)

Det er ikke lett å finne noen å la humøret gå ut over skal jeg si deg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sørlandsjente 65

Det var lynne sitt innlegg jeg svarte på :o)

E'kke døv enda.

Har vært inne på din hjemmeside og ser at du er en attraktiv mann, ingen grunn til panikk :-)

Du må bare ut og lete !

Klem fra meg til deg ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ei som er eldre enn deg

Det er da herlig å kunne gjøre som man vil hele døgnet! Selvsagt kunne man ønske seg en å bli gammel med, men...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alderen burde iallfall ikke være noen hindring. Det kryr av skilte damer på din alder!

Men husk hva kloke Anne Kat Hærland har sagt: Hvis du står og ser på kjelen, koker vannet aldri. Med andre ord: Ikke gå ut og let. Lev livet som vanlig, så detter kjærligheten plutselig i hodet på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Alderen burde iallfall ikke være noen hindring. Det kryr av skilte damer på din alder!

Men husk hva kloke Anne Kat Hærland har sagt: Hvis du står og ser på kjelen, koker vannet aldri. Med andre ord: Ikke gå ut og let. Lev livet som vanlig, så detter kjærligheten plutselig i hodet på deg.

Det er mye som skal ordnes først nå så det får vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lilleulv....;) med mindre man har valgt sjølv å være singel (altså ikkje bare gått ut av eit forhold, men bestemt seg for å ikkje ville være i eit forhold uansett), så vil man ha svarte stunder der man lengter etter "nokon" - uansett alder.

men du er vel gammal nok til å ha fordelen av livserfaring. du veit at lengselen ikkje får noko til å dukke opp raskere. du har mange livsvalg bak deg, og du veit koffor du tok dei og at dei har ført deg dit du er. og du veit at tida ikkje kan skrus tilbake til eit av valgtidspunktene. du er singel no pga eitt eller anna valg du tok ein gang. ville du valgt annerledes no om du kunne skrudd tida tilbake? "kjenner" eg deg rett, ville du ikkje det...så nyt dagene dine, dei er eit resultat av dine egne valg. tilogmed dei kjipe tinga, dei kjem fra valg du har tatt. ville du valgt annerledes? ok, så sett i gang og endre på ting :)

jah...blabla...eg er berre barnet, så ikkje hør på meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Håp? For deg?

Veeeeel...

:-)

De har tilbud på sprøyte hos veterinæren denne uka, burde jag slå til på det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...