Gå til innhold

45 år og singel


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

såsåså..

søk De trøst i skriften

Jeg har bare koranen (faktisk) og der er det ikke mye trøst, bare trusler og kaos. Men så kan man ha 4 koner da !

4 premenstruelle på en gang ? Skriiiik !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 165
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Ulv I Faarikaal

    40

  • Babette

    14

  • shandy

    13

  • naiv

    11

Mest aktive i denne tråden

Tja, det er mulig, gitt ;-)

Tror heller de er tilfredse fordi de og deres omgivelser har akspeptert deres legning.

Det kan da ikke være bedre med kuk i rumpa enn i det andre hullet, eller hva ;o)?

PS. jeg er helt uerfaren med noe stukket oppi det hullet der du vet ;-)

Jeg skrev bare hue og ræva fordi andre muligheter finnes jo ikke for homser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med andre ord er han både "mislykket" og ikke mislykket på samme tid?

Jeg er enig.

Mener du at du har skjønt hvem han er?

For mitt vedkommende var det særlig bruk av komma etter innledende hei + Med vennlig hilsen som ledet meg i en bestemt retning.

Men sikker kan man jo aldri være. Unnskyld meg, jeg er fryktelig nysgjerrig av natur.

Mye verre enn shandy.

Jeg tror ikke du er mer nysgjerrig enn meg - dvs. på det som er av interesse.

Jeg tror jeg vet hvem mislykket er, men jeg tror ikke det er den du tenker på. Nå ble det rot nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

Jeg har også lagt merke til at han har et nærmest hatefullt forhold til analsex.

Dette er bare ren spekulasjon, men jeg har en følelse av at mislykket bærer på noe vondt. At han kanskje har et annet nick i tillegg, men at mislykket er hans mislykkede "tvillingbror" som sliter med elendig selvbilde og mye selvforakt. Han forteller om hvor lav IQ han har, hvor stygg han er osv. Han formelig spytter på seg selv og provoserer andre til å gjøre det samme. Og han vender det andre kinnet til når han blir mobbet.

Jeg tror ikke han skriver her for å kødde med oss, jeg tror som sagt han bærer på noe vondt. Kanskje mishandling, kanskje til og med seksuelt overgrep. I så fall - ja, du skjønner sikkert hva jeg antyder. Men for all del - jeg bare spekulerer.

Når det gjelder hvem han er, dvs. hvilket annet nick som brukes av samme person, har jeg måttet forlate conan-teorien. Nå tror jeg noe annet.

Men det er kanskje ikke særlig diskret av meg å fortelle hva jeg tror. Når det er sagt, må det innrømmes at Babette aldri har vært særlig diskret av seg.

"mislykket" bare kødder med oss. Og det er sikkert andor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan han være så tolrant mot homser når h*n fraråder "tarmsex".

Hva de grisete homseguttene gjør i senga eller dusjen er meg kneggende likegyldig, bare de ikke involverer meg.

Vet ikke helt. H*n virker slik. Homser har ikke noe valg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok - hvis dere gjør dette for å få meg nysgjerrig så har dere lykkes !!!!

kom med noen mer klare indiser -på trykk da !!??

Papirtigern har rett, det er andor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neppe.

Andor på valium i så fall.

Les på seksualforum,tråden om for mye sex. Der glemmer andor å skifte nick. Og jaggu, han skriver på dårlig bokmål..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt ifra. Han får visst mer enn nok med sex..

Tror mislykket er hunnkjønn. H*n er av og til litt "damete" i skrivemåten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les på seksualforum,tråden om for mye sex. Der glemmer andor å skifte nick. Og jaggu, han skriver på dårlig bokmål..

Men det er vel ikke så rart at han brukte et annet nick. Han er visst "kjent" for noen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror mislykket er hunnkjønn. H*n er av og til litt "damete" i skrivemåten.

Det er bare hans "mislykket-stil" det. Han dyrker jo romantikk og åndelige ting...

Hehe - det ligger kanskje noe Per Aaabel over ham? :-)

Men jeg liker mislykket selv om jeg har vært litt i tottene på ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare hans "mislykket-stil" det. Han dyrker jo romantikk og åndelige ting...

Hehe - det ligger kanskje noe Per Aaabel over ham? :-)

Men jeg liker mislykket selv om jeg har vært litt i tottene på ham.

Ja, "mislykket" er ganske harmløs, spør du meg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det er vel ikke så rart at han brukte et annet nick. Han er visst "kjent" for noen her.

Måten andor er i stand til å variere skrivemåte og kverulere om bagateller overlater lite tvil. At han gidder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måten andor er i stand til å variere skrivemåte og kverulere om bagateller overlater lite tvil. At han gidder..

Hehe Du har visst tatt deg et nytt nick i kveld også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe Du har visst tatt deg et nytt nick i kveld også.

Hvis du vet mitt gamle nick blir jeg imponert. Jeg har vært "i skjul" siden sommeren, skulle egentlig kutte ut DOL, gubben er lei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok - hvis dere gjør dette for å få meg nysgjerrig så har dere lykkes !!!!

kom med noen mer klare indiser -på trykk da !!??

OK - og denne bør du klare:

Som jeg skrev i mitt forrige innlegg går mine mistanker i en bestemt retning. Og det var temmelig bokstavelig talt.

Retning, punky.

Og tenk i tillegg på hvem som veldig ofte skifter tittel i andres tråd. Det gjør forresten jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QuePasta

Les på seksualforum,tråden om for mye sex. Der glemmer andor å skifte nick. Og jaggu, han skriver på dårlig bokmål..

Men det er ikke dermed sagt at andor er "mislykket"?

Andor har vi jo sett på tv. Mislykket utrykker seg på en måte som tilsier han er godt under 30. Men kanskje jeg er grundig lurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QuePasta

OK - og denne bør du klare:

Som jeg skrev i mitt forrige innlegg går mine mistanker i en bestemt retning. Og det var temmelig bokstavelig talt.

Retning, punky.

Og tenk i tillegg på hvem som veldig ofte skifter tittel i andres tråd. Det gjør forresten jeg også.

Neppe. "Retning" er mye flinkere med fremmedord. Dessuten matcher hans hat mot enhver religion dårlig med de siste innleggene til mislykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er ikke dermed sagt at andor er "mislykket"?

Andor har vi jo sett på tv. Mislykket utrykker seg på en måte som tilsier han er godt under 30. Men kanskje jeg er grundig lurt.

andor kan det umulig være.

Jeg har aldri sett et fnugg av humor i mislykkets innlegg.

Nei, jeg holder fast med retningen min, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...