Gå til innhold

45 år og singel


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

lilleulv....;) med mindre man har valgt sjølv å være singel (altså ikkje bare gått ut av eit forhold, men bestemt seg for å ikkje ville være i eit forhold uansett), så vil man ha svarte stunder der man lengter etter "nokon" - uansett alder.

men du er vel gammal nok til å ha fordelen av livserfaring. du veit at lengselen ikkje får noko til å dukke opp raskere. du har mange livsvalg bak deg, og du veit koffor du tok dei og at dei har ført deg dit du er. og du veit at tida ikkje kan skrus tilbake til eit av valgtidspunktene. du er singel no pga eitt eller anna valg du tok ein gang. ville du valgt annerledes no om du kunne skrudd tida tilbake? "kjenner" eg deg rett, ville du ikkje det...så nyt dagene dine, dei er eit resultat av dine egne valg. tilogmed dei kjipe tinga, dei kjem fra valg du har tatt. ville du valgt annerledes? ok, så sett i gang og endre på ting :)

jah...blabla...eg er berre barnet, så ikkje hør på meg ;)

Du har rett, jeg tok et valg, et ganske kurant et også. Bare jeg får rydda opp i ting nå om en måneds tid, og samtidig får ting til å gå rundt.

Hu som klagde over at hun "allerede" var 31 og singel, måtte jeg bare kverulere på :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 165
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Ulv I Faarikaal

    40

  • Babette

    14

  • shandy

    13

  • naiv

    11

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

He,he,he. Ja om ikke annet så kjeder du deg iallefall ikke.

Parodi av andre innlegg - nytt :-)

Parodien er ikke mangel på respekt, men jeg ser åndsfrike folk bekymre seg for ting som man ikke behøver.

En sitter og ser på Glamour og bekymerer seg for figurene som blir framstilt der og glemmer sine egen ensomhet, dårlige økonomi og skrantende helse. Sitter hjemme og glor når de kunne aktivisere seg med mye. Selv en alenemor med 5 små kunne ta brevkurs og forberede seg på at de senere blir mer fri. I stedet kaster de bort tida med å se på TV og kjede seg i hjæl om kvelden. Noen slenger i seg en flaske rødvin eller to hver kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Har vært inne på din hjemmeside og ser at du er en attraktiv mann, ingen grunn til panikk :-)

Du må bare ut og lete !

Klem fra meg til deg ....

Har ikke vært ute og lett de siste åra, da alt har vært bare rot og strev. Får se om det ordner seg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parodien er ikke mangel på respekt, men jeg ser åndsfrike folk bekymre seg for ting som man ikke behøver.

En sitter og ser på Glamour og bekymerer seg for figurene som blir framstilt der og glemmer sine egen ensomhet, dårlige økonomi og skrantende helse. Sitter hjemme og glor når de kunne aktivisere seg med mye. Selv en alenemor med 5 små kunne ta brevkurs og forberede seg på at de senere blir mer fri. I stedet kaster de bort tida med å se på TV og kjede seg i hjæl om kvelden. Noen slenger i seg en flaske rødvin eller to hver kveld.

Det med å kjede seg er igrunn noe man ikke trenger å gjøre. Det finnes flust av ting å finne på - spørsmålet er om man gidder :)

Jeg skjønner din humor og syntes den er glimrende, så ikke stikk.

Kvinnfolk er det som regel bare mas med, se bare på diverse vepsebolfora. Om man får rotet seg inn der og kommer med noe som er folkelig fornuftig, kan du banne på at det blir rabalder. Jeg har fått beskjed for lenge siden om å pelle meg vekk av ammetåkede skruller.

Siden har jeg stort sett holdt meg vekk også, for det interesserer meg ikke det skapte grann. Tulleproblemer og fjas i luxusklassen.

Sånn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Klapper deg fortsatt på skuldra...

;-))

Og det betyr ?

Medlidenhet eller fellesskap ?

Medlidenhet er ikke så nødvendig, da ingen her (geografisk) mistenker meg for å være tafatt akkurat.

Dessuten har jeg en liten samling av små og store lapper funnet på nattbord, kjøkkenbord og i lommer som vitner om en svært aktiv ulv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det betyr ?

Medlidenhet eller fellesskap ?

Medlidenhet er ikke så nødvendig, da ingen her (geografisk) mistenker meg for å være tafatt akkurat.

Dessuten har jeg en liten samling av små og store lapper funnet på nattbord, kjøkkenbord og i lommer som vitner om en svært aktiv ulv.

Slettes ikke medlidenhet, til en så oppegående mann som deg...

Humret godt av dette innlegget ditt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har tilbud på sprøyte hos veterinæren denne uka, burde jag slå til på det ?

åå.. trenger du b-vitaminer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Slettes ikke medlidenhet, til en så oppegående mann som deg...

Humret godt av dette innlegget ditt...

Kompisen ringte i går og sa han hadde snakka med et par stykker som "hadde mine hjulspor på ryggen", sinker bruker jeg å fylle opp i grøfter med. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

åå.. trenger du b-vitaminer?

Så sier vi det :-)

Det var noe b-vitaminer i det jeg fikk imeg i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompisen ringte i går og sa han hadde snakka med et par stykker som "hadde mine hjulspor på ryggen", sinker bruker jeg å fylle opp i grøfter med. :-)

Glad jeg ikke hører til i kategorien for hattkalla og træge kjærringer...

Var ute og kjørte med han på 3 en dag.. Var en som var litt treg forran oss.. "Kjærring" sa han på 3...

Har forresten sett enkelte store snøhauger ved veikanten.. Er det dine visittkort??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Glad jeg ikke hører til i kategorien for hattkalla og træge kjærringer...

Var ute og kjørte med han på 3 en dag.. Var en som var litt treg forran oss.. "Kjærring" sa han på 3...

Har forresten sett enkelte store snøhauger ved veikanten.. Er det dine visittkort??

Brøytebiler er kjekke saker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så sier vi det :-)

Det var noe b-vitaminer i det jeg fikk imeg i går.

Jeg håper det var oralt, ikke 'analt'... øhh....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg håper det var oralt, ikke 'analt'... øhh....

Jeg gjorde som vanlig, slik som det anbefales fra Ringnes. Med fenalår, fatbrød rømme og to skravlesjuke kompiser :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

hehe.

Det er ikke håp for deg :-Þ

Jeg er blitt anbefalt avliving for å gjøre slutt på mine lidelser liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Ikke gi opp, mann!

Hva med å sette inn kontaktannonse?

Noen av mine morsomme venner gjorde det i Hjemmet en gang. Meget seriøst og sympatisk annonse. Jeg fikk 96 svar :-) det var et helvete å returnere alle bildene. Der var det mye rart ! Men da passa det ikke :-) Det gikk 4 mnd før den kom inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av mine morsomme venner gjorde det i Hjemmet en gang. Meget seriøst og sympatisk annonse. Jeg fikk 96 svar :-) det var et helvete å returnere alle bildene. Der var det mye rart ! Men da passa det ikke :-) Det gikk 4 mnd før den kom inn.

Prøv på nytt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...