Gå til innhold

45 år og singel


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Så du har 6 ekser, hmm. Kanskje du er en smule vanskelig. Eller ville du bare bli kvitt dem? Nåja, ikke mitt bord, men jeg er så skrekkelig nysgjerrig.

Det der med homsepar og at du kjenner mange. Jeg har mer enn en ganger lurt på hvorfor folk MÅ understreke så til de grader hvor hyggelige de er. Hvorfor er det så viktig å få frem? "Hyggeligere folk finnes ikke"

Men lesbene da, de er vriene - det er mangel på kuk, det er sånn det er. Helt klart, for det har jeg kommet frem til.

>>Så du har 6 ekser, hmm. Kanskje du er en smule vanskelig. Eller ville du bare bli kvitt dem? Nåja, ikke mitt bord, men jeg er så skrekkelig nysgjerrig.

Det bare å spørre, jeg svarer hvis jeg vil :-)

Antallet 6 er moderert til de jeg var sammen med mer enn to år. De andre temporære er få og fra "unga dar".

Jeg må få si min ærlige mening. Aner jeg en liten homofob torne i deg ?

>>Men lesbene da, de er vriene - det er mangel på kuk, det er sånn det er. Helt klart, for det har jeg kommet frem til.

Jeg tror ikke de er enige, en slik påstand hadde nok vekket stor munterhet i den gjengen :-) Kvinnelige senior fotballag er visst godt utstyrt med lesber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 165
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Ulv I Faarikaal

    40

  • Babette

    14

  • shandy

    13

  • naiv

    11

Mest aktive i denne tråden

>>Så du har 6 ekser, hmm. Kanskje du er en smule vanskelig. Eller ville du bare bli kvitt dem? Nåja, ikke mitt bord, men jeg er så skrekkelig nysgjerrig.

Det bare å spørre, jeg svarer hvis jeg vil :-)

Antallet 6 er moderert til de jeg var sammen med mer enn to år. De andre temporære er få og fra "unga dar".

Jeg må få si min ærlige mening. Aner jeg en liten homofob torne i deg ?

>>Men lesbene da, de er vriene - det er mangel på kuk, det er sånn det er. Helt klart, for det har jeg kommet frem til.

Jeg tror ikke de er enige, en slik påstand hadde nok vekket stor munterhet i den gjengen :-) Kvinnelige senior fotballag er visst godt utstyrt med lesber.

Sjekk hotmailen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk hotmailen din!

Mens jeg har deg her SierDuDet. Har du en mailadresse jeg kan nå deg på. Skulle ha spurt deg om noe - ikke noe farlig altså, og ikke noe frierigreier. Bare lite passende å ta opp her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å homsene får i hue og ræva og er derfor smilende og over gjennomsnittet hyggelige.

Kanskje det er sånn det er gitt :)

Tja, det er mulig, gitt ;-)

Tror heller de er tilfredse fordi de og deres omgivelser har akspeptert deres legning.

Det kan da ikke være bedre med kuk i rumpa enn i det andre hullet, eller hva ;o)?

PS. jeg er helt uerfaren med noe stukket oppi det hullet der du vet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Tja, det er mulig, gitt ;-)

Tror heller de er tilfredse fordi de og deres omgivelser har akspeptert deres legning.

Det kan da ikke være bedre med kuk i rumpa enn i det andre hullet, eller hva ;o)?

PS. jeg er helt uerfaren med noe stukket oppi det hullet der du vet ;-)

Hvordan kom vi inn på det ?

Bare ikke "mislykket" oppdager dette :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kom vi inn på det ?

Bare ikke "mislykket" oppdager dette :-)

Mislykket er visst en tolerant person når det gjelder homser, tror jeg. Så det er ingen fare for at h*n skal dukke fram ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Mislykket er visst en tolerant person når det gjelder homser, tror jeg. Så det er ingen fare for at h*n skal dukke fram ;o)

Hvordan kan han være så tolrant mot homser når h*n fraråder "tarmsex".

Hva de grisete homseguttene gjør i senga eller dusjen er meg kneggende likegyldig, bare de ikke involverer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kom vi inn på det ?

Bare ikke "mislykket" oppdager dette :-)

Jeg har også lagt merke til at han har et nærmest hatefullt forhold til analsex.

Dette er bare ren spekulasjon, men jeg har en følelse av at mislykket bærer på noe vondt. At han kanskje har et annet nick i tillegg, men at mislykket er hans mislykkede "tvillingbror" som sliter med elendig selvbilde og mye selvforakt. Han forteller om hvor lav IQ han har, hvor stygg han er osv. Han formelig spytter på seg selv og provoserer andre til å gjøre det samme. Og han vender det andre kinnet til når han blir mobbet.

Jeg tror ikke han skriver her for å kødde med oss, jeg tror som sagt han bærer på noe vondt. Kanskje mishandling, kanskje til og med seksuelt overgrep. I så fall - ja, du skjønner sikkert hva jeg antyder. Men for all del - jeg bare spekulerer.

Når det gjelder hvem han er, dvs. hvilket annet nick som brukes av samme person, har jeg måttet forlate conan-teorien. Nå tror jeg noe annet.

Men det er kanskje ikke særlig diskret av meg å fortelle hva jeg tror. Når det er sagt, må det innrømmes at Babette aldri har vært særlig diskret av seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lagt merke til at han har et nærmest hatefullt forhold til analsex.

Dette er bare ren spekulasjon, men jeg har en følelse av at mislykket bærer på noe vondt. At han kanskje har et annet nick i tillegg, men at mislykket er hans mislykkede "tvillingbror" som sliter med elendig selvbilde og mye selvforakt. Han forteller om hvor lav IQ han har, hvor stygg han er osv. Han formelig spytter på seg selv og provoserer andre til å gjøre det samme. Og han vender det andre kinnet til når han blir mobbet.

Jeg tror ikke han skriver her for å kødde med oss, jeg tror som sagt han bærer på noe vondt. Kanskje mishandling, kanskje til og med seksuelt overgrep. I så fall - ja, du skjønner sikkert hva jeg antyder. Men for all del - jeg bare spekulerer.

Når det gjelder hvem han er, dvs. hvilket annet nick som brukes av samme person, har jeg måttet forlate conan-teorien. Nå tror jeg noe annet.

Men det er kanskje ikke særlig diskret av meg å fortelle hva jeg tror. Når det er sagt, må det innrømmes at Babette aldri har vært særlig diskret av seg.

Jeg har mange av de samme tankene som deg, men mislykket vender ikke bare det andre kinn til bestandig. Han ELSKER å kverulere og vinne diskusjoner. Han påpeker andres feil og mangler også.

Min nysgjerrighet angående ham er blitt tilfredsstillet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har mange av de samme tankene som deg, men mislykket vender ikke bare det andre kinn til bestandig. Han ELSKER å kverulere og vinne diskusjoner. Han påpeker andres feil og mangler også.

Min nysgjerrighet angående ham er blitt tilfredsstillet...

Med andre ord er han både "mislykket" og ikke mislykket på samme tid?

Jeg er enig.

Mener du at du har skjønt hvem han er?

For mitt vedkommende var det særlig bruk av komma etter innledende hei + Med vennlig hilsen som ledet meg i en bestemt retning.

Men sikker kan man jo aldri være. Unnskyld meg, jeg er fryktelig nysgjerrig av natur.

Mye verre enn shandy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg har også lagt merke til at han har et nærmest hatefullt forhold til analsex.

Dette er bare ren spekulasjon, men jeg har en følelse av at mislykket bærer på noe vondt. At han kanskje har et annet nick i tillegg, men at mislykket er hans mislykkede "tvillingbror" som sliter med elendig selvbilde og mye selvforakt. Han forteller om hvor lav IQ han har, hvor stygg han er osv. Han formelig spytter på seg selv og provoserer andre til å gjøre det samme. Og han vender det andre kinnet til når han blir mobbet.

Jeg tror ikke han skriver her for å kødde med oss, jeg tror som sagt han bærer på noe vondt. Kanskje mishandling, kanskje til og med seksuelt overgrep. I så fall - ja, du skjønner sikkert hva jeg antyder. Men for all del - jeg bare spekulerer.

Når det gjelder hvem han er, dvs. hvilket annet nick som brukes av samme person, har jeg måttet forlate conan-teorien. Nå tror jeg noe annet.

Men det er kanskje ikke særlig diskret av meg å fortelle hva jeg tror. Når det er sagt, må det innrømmes at Babette aldri har vært særlig diskret av seg.

"mislykket" er meg kneggende likegyldig, men er det noen som tuller, må h*n ha mye energi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lagt merke til at han har et nærmest hatefullt forhold til analsex.

Dette er bare ren spekulasjon, men jeg har en følelse av at mislykket bærer på noe vondt. At han kanskje har et annet nick i tillegg, men at mislykket er hans mislykkede "tvillingbror" som sliter med elendig selvbilde og mye selvforakt. Han forteller om hvor lav IQ han har, hvor stygg han er osv. Han formelig spytter på seg selv og provoserer andre til å gjøre det samme. Og han vender det andre kinnet til når han blir mobbet.

Jeg tror ikke han skriver her for å kødde med oss, jeg tror som sagt han bærer på noe vondt. Kanskje mishandling, kanskje til og med seksuelt overgrep. I så fall - ja, du skjønner sikkert hva jeg antyder. Men for all del - jeg bare spekulerer.

Når det gjelder hvem han er, dvs. hvilket annet nick som brukes av samme person, har jeg måttet forlate conan-teorien. Nå tror jeg noe annet.

Men det er kanskje ikke særlig diskret av meg å fortelle hva jeg tror. Når det er sagt, må det innrømmes at Babette aldri har vært særlig diskret av seg.

Jeg er også enig med deg. Det er to muligheter her:

1. Han sitter og ler bak en skjerm mens han skriver, noe jeg trodde først, men egentlig ikke tror nå lenger. Til det har spøken gått sykelig langt. Som Ulv sier under her: Hvis det er tilfelle må fyren ha jævla mye energi.

2. Det du skriver over her kan stemme mer enn du aner, og jeg heller til den teorien. Kanskje vi snakker om en halv schitzofren figur, og selv om jeg ikke har vært inne på tanken tidligere så kan det du sier med en sykelig analnoia ha noe med ovegrep å gjøre.

Om det er punkt 1 eller 2 som er rett, så snakker vi uansett om en relativt syk figur, og jeg har derfor sluttet å svare fyren. Blir bare provosert av han, og da er det kanskje like greit å holde meg unna sånn at jeg ikke skjeller ut en fyr som ikke vet sitt eget beste, og som det faktisk er synd på. Det har jeg helt til det siste ikke trodd, men at han bare har hatt det litt morsomt.

Jeg har også for lenge siden gått bort fra Conan-teorien, og har en annen kandidat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med andre ord er han både "mislykket" og ikke mislykket på samme tid?

Jeg er enig.

Mener du at du har skjønt hvem han er?

For mitt vedkommende var det særlig bruk av komma etter innledende hei + Med vennlig hilsen som ledet meg i en bestemt retning.

Men sikker kan man jo aldri være. Unnskyld meg, jeg er fryktelig nysgjerrig av natur.

Mye verre enn shandy.

Jeg kan ikke med 100% sikkerhet si at det er ham jeg tenker på. Jeg har ingen IP-adresse å slå i bordet, men jeg har indisier. Man må anvende "motpsykologi" også for å skjønne ham. Dessuten er jeg utstyrt med en god porsjon intuisjon, som selvsagt ikke holder som bevis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke med 100% sikkerhet si at det er ham jeg tenker på. Jeg har ingen IP-adresse å slå i bordet, men jeg har indisier. Man må anvende "motpsykologi" også for å skjønne ham. Dessuten er jeg utstyrt med en god porsjon intuisjon, som selvsagt ikke holder som bevis.

ok - hvis dere gjør dette for å få meg nysgjerrig så har dere lykkes !!!!

kom med noen mer klare indiser -på trykk da !!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...