Gå til innhold

45 år og singel


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Ha-vanskelig

Det er helt uinteressant å diskutere med slike, da jeg ikke vet "hvem" som skriver og skriver hva.

Jeg personlig liker at folk beholder det samme nicket innenfor en tråd i hvert fall, men de får gjøre som de vil, og så får jeg forholde meg til det, eller la være å svare.

Hei,

Det høres overraskende fornuftig ut!

Med vennlig hilsen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 165
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Ulv I Faarikaal

    40

  • Babette

    14

  • shandy

    13

  • naiv

    11

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

Me mislykket, du ulv i fårikål

Det var det ikke jeg som skrev, vi vet at noen bokstaver ligner hverandre, og det kan jukses.

Kan dette være nødvendig ? Du ødelegger nå noe grunnleggende her, ingen modne voksne gjør slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saka er jo opplagt! Han soppen der har jeg gjennomskua for lenge siden. Siden har jeg i grunn hatt glede av å irritere han litt:-) Gidder ikke nedlate meg til å si noe om det her, da får han bare ekstra oppmerksomhet.

Det får heller stå sin prøve at han får oppmerksomhet.

Kjekke musiker, tal!

Gi meg i det minste en ledetråd!

Jeg skal lene meg helt inntil skjermen så ingen andre hører noe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg, men så var det dette med selvdisiplin da :-)

Ja, det kan være hardt. Men jeg har heldigvis en vilje av stål. Ja, jeg vil endog gå så langt som å si at jeg er laga av stål. Hva med deg? Silkepapir?;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

Nei, her må jeg bare si meg enig med favn, og andor er dypt savnet her på dol - iallefall av meg.

Jeg mente vel egentlig SierDuDet..Hvis han står bak nick mislykket blir jeg nesten imponert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente vel egentlig SierDuDet..Hvis han står bak nick mislykket blir jeg nesten imponert.

åh ... beklager, jeg la innlegget på feil plass.

Nei, SDD er IKKE mislykket - DET hadde vært altfor fantastisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det får heller stå sin prøve at han får oppmerksomhet.

Kjekke musiker, tal!

Gi meg i det minste en ledetråd!

Jeg skal lene meg helt inntil skjermen så ingen andre hører noe....

Den som har ører, hør!

Eller:

Den som kan lese, les!;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...jeg kaller meg bare "mislykket", "SierDuDet", "DetSierDu" og "DuSierDet".

Her spiller jeg med åpne kort!

:)

vennlig hilsen

Ok. Fortsett sånn så ender du opp som en likandes fyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les på seksualforum,tråden om for mye sex. Der glemmer andor å skifte nick. Og jaggu, han skriver på dårlig bokmål..

Her gjør noen en tabbe, og så er det selvsagt opp til DEG å gjøre det kjent for hele verden. Kjerringhelvete!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan være hardt. Men jeg har heldigvis en vilje av stål. Ja, jeg vil endog gå så langt som å si at jeg er laga av stål. Hva med deg? Silkepapir?;-)

Jeg er laget av bomull når jeg bruker kvinnelist. D.v.s. - når jeg vil andre skal utrette noe som jeg ikke gidder gjøre selv.

Ellers så er jeg vel laget av galvanisert jern, :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SjerDuDet

Hei mislykket, Ha-vanskelig, DetSierDu, DetDuSier samt det du ellers kaller deg:

Å mer enn insinuere at folk er skjøre og har behov for profesjonelle shrinkere er etter min mening ganske ondskapsfullt, ja. Eller er dette meldinger du poster fordi du vil dine medmennesker noe godt? Not.

Er det noen skam i å trenge psykolog? Her tror jeg nok det er d u som har et skremmende menneskesyn.

Vennlig hilsen

SjerDuDet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Kjære venn,

om blir det for tungt for deg, håper jeg du tar kontakt med din fastlege og/eller ev. psykolog.

Men det går sikkert bra!

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Kjære venn,

om blir det for tungt for deg, håper jeg du tar kontakt med din fastlege og/eller ev. psykolog.

Men det går sikkert bra!

Vennlig hilsen

Deprimert ?

Bare vent til neste innlegg fra "mislykket" !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Lite ante du vel at det skulle bli en slik tråd da du la den inn..

DOLs tråder er uransakelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SierDuDet (mislykket, Sør, etc.)

Deprimert ?

Bare vent til neste innlegg fra "mislykket" !

Men lov meg at du tar kontakt med din fastkege, om du synes hverdan blir for hård!

*klem*

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Men lov meg at du tar kontakt med din fastkege, om du synes hverdan blir for hård!

*klem*

Vennlig hilsen

Gjør meg en tjeneste eller to:

Ikke gi meg klemmer, ikke be for meg og ikke gi meg råd om min helse hvis jeg ikke ber om det.

OK ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Ja det skal være sikkert og vist...

Ha en fin kveld!

Det er sjarmen, og når jeg poster slike innlegg må jeg få "noe" tull tilbake :-)

God kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...