Gå til innhold

45 år og singel


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Favn du har helt rett i din tankegang, og Babette tenk heller i retning av hvem som diskuterte heftig med han som alltid gjør om overskriften.

Tror jeg skjønner hvem du mener. Hissig og skarp i kantene, men du verden som han kan skrive. Opptrer under flere nick. Ikke akkurat kjæresten din, for å si det slik?

Eller feil igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 165
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Ulv I Faarikaal

    40

  • Babette

    14

  • shandy

    13

  • naiv

    11

Mest aktive i denne tråden

Gjest DetSierDu

Et meeeget dårlig forslag. Du kan være så uenig du bare vil med overskriftsdødaren, men jeg tror det ville være fjernt for vedkommende å anbefale dolere, de fleste faktisk, å kontakte lege og / eller psykiatrihjelp for all verdens greier.

Nei-nei, mislykket er ikke bare uheldig med det meste i verden, han er i tillegg ganske ondskapsfull. Og _det_ er ikke han du tenker på.

Ja, jeg er så "ondskapsfull" at jeg ber folk om å oppsøke hjelp.... s å "ondskapsfull" er jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DetDuSier

Aner ikke hvem 'mislykket' er. Og det tror jeg knapt han gjør selv.

Det er selvsagt mulig at 'mislykket' er et nicks alter ego, men jeg tror i så fall ikke det er noen profilerte på Dol. Å være kverulant er ikke det samme som å være ekkel med folk.

Kjære venn!

I så fall synes jeg du skal fremstå med et godt eksempel: slutt med kveruleringen...

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DetSierDu

Ja, jeg er så "ondskapsfull" at jeg ber folk om å oppsøke hjelp.... s å "ondskapsfull" er jeg! :)

Jada,jada,jada.....

*pjatt,pjatt,pjatt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er så "ondskapsfull" at jeg ber folk om å oppsøke hjelp.... s å "ondskapsfull" er jeg! :)

Hei mislykket, Ha-vanskelig, DetSierDu, DetDuSier samt det du ellers kaller deg:

Å mer enn insinuere at folk er skjøre og har behov for profesjonelle shrinkere er etter min mening ganske ondskapsfullt, ja. Eller er dette meldinger du poster fordi du vil dine medmennesker noe godt? Not.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære venn!

I så fall synes jeg du skal fremstå med et godt eksempel: slutt med kveruleringen...

Vennlig hilsen

I love you too!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mislykket

Hei mislykket, Ha-vanskelig, DetSierDu, DetDuSier samt det du ellers kaller deg:

Å mer enn insinuere at folk er skjøre og har behov for profesjonelle shrinkere er etter min mening ganske ondskapsfullt, ja. Eller er dette meldinger du poster fordi du vil dine medmennesker noe godt? Not.

...jeg kaller meg bare "mislykket", "SierDuDet", "DetSierDu" og "DuSierDet".

Her spiller jeg med åpne kort!

:)

vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DuSierDet

Kjære venn,

jeg tror dessverre innlegget ditt sier mer om deg, enn om meg.

I det hele tatt skjønner jeg ikke hvor du får dine tanker fra? Men det overlater jeg til ev. sakkyndige å svare på.

To ting: jeg har absolutt ikke noe imot noens sexuelle aktiviteter. Med ETT unntak -- jeg blir fysisk kvalm når jeg tenker på pedofili og direkte (sexuelle) misbruk av mennesker.

Det er mulig at dette forundrer deg. Skal man legge din logikk til grunn, kan man jo ikke ta sterk avstand fra noe uten selv enten ha vært utsatt for det eller selv ha slike tilbøyeligheter.

Men slik logikk holder ikke. Håper du forstår det.

Jeg finner det også noe spesielt at du omtaler en person bak dennes "rygg" -- hva med å adressere dine noe spesielle tanker direkte til meg?

Vennlig hilsen

Jeg ikke blitt misbrukt.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg ikke blitt misbrukt.

Med vennlig hilsen

Er det helt nødvendig å bruke ulike nick hele tida og bruke nick som ligner andres ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...det er derfor du stadig følger div. diskusjoner om meg? *s*

Vennlig hilsen

Jeg tilfredsstiller deg også. For oppmerksomhet det liker du :-)

Men jeg mener også at Dol trenger "mislykket", og "mislykket" trenger Dol.

Dessuten så "klør" det mange ganger i tastefingrene mine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha-vanskelig

Er det helt nødvendig å bruke ulike nick hele tida og bruke nick som ligner andres ?

Hei,

For noen, som for eksempel SDD, kan det se slik ut.

Med vennlig hilsen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha-vanskelig

Der var sannelig du også!

Nå må jeg småflire. Dette begynner å bli moro.

Hvor mange eneggede er det av dere egentlig?

Nei, jeg gjør ikke narr. Jeg tuller med alle.

Hei,

Synes du dette er morsomt?

Selv synes jeg det er ganske kjedelig...men, som JEW sier: Hva gir du meg?

Med vennlig hilsen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulv I FaarikaaI

Er det helt nødvendig å bruke ulike nick hele tida og bruke nick som ligner andres ?

Me mislykket, du ulv i fårikål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lagt merke til at han har et nærmest hatefullt forhold til analsex.

Dette er bare ren spekulasjon, men jeg har en følelse av at mislykket bærer på noe vondt. At han kanskje har et annet nick i tillegg, men at mislykket er hans mislykkede "tvillingbror" som sliter med elendig selvbilde og mye selvforakt. Han forteller om hvor lav IQ han har, hvor stygg han er osv. Han formelig spytter på seg selv og provoserer andre til å gjøre det samme. Og han vender det andre kinnet til når han blir mobbet.

Jeg tror ikke han skriver her for å kødde med oss, jeg tror som sagt han bærer på noe vondt. Kanskje mishandling, kanskje til og med seksuelt overgrep. I så fall - ja, du skjønner sikkert hva jeg antyder. Men for all del - jeg bare spekulerer.

Når det gjelder hvem han er, dvs. hvilket annet nick som brukes av samme person, har jeg måttet forlate conan-teorien. Nå tror jeg noe annet.

Men det er kanskje ikke særlig diskret av meg å fortelle hva jeg tror. Når det er sagt, må det innrømmes at Babette aldri har vært særlig diskret av seg.

Saka er jo opplagt! Han soppen der har jeg gjennomskua for lenge siden. Siden har jeg i grunn hatt glede av å irritere han litt:-) Gidder ikke nedlate meg til å si noe om det her, da får han bare ekstra oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

Nei, det er jeg som er "SierDuDet"...

At dere lot dere lure så lenge?

*s*

Vennlig hilsen

Jasså...han virker jo like reflektert som et speil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hei,

For noen, som for eksempel SDD, kan det se slik ut.

Med vennlig hilsen,

Det er helt uinteressant å diskutere med slike, da jeg ikke vet "hvem" som skriver og skriver hva.

Jeg personlig liker at folk beholder det samme nicket innenfor en tråd i hvert fall, men de får gjøre som de vil, og så får jeg forholde meg til det, eller la være å svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saka er jo opplagt! Han soppen der har jeg gjennomskua for lenge siden. Siden har jeg i grunn hatt glede av å irritere han litt:-) Gidder ikke nedlate meg til å si noe om det her, da får han bare ekstra oppmerksomhet.

Enig med deg, men så var det dette med selvdisiplin da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså...han virker jo like reflektert som et speil.

Nei, her må jeg bare si meg enig med favn, og andor er dypt savnet her på dol - iallefall av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...