Gå til innhold

mange skriver mye - hvordan får dere tid?

Anbefalte innlegg

Vi er i startgropen for adopsjon og er stadig inne her å leser. Ser at mange sitter "pal" her inne og skriver/chatter. Lurer på hvordan dere får tid til dette med 1, 2 og 3 unger i huset. Vi har jo ingen barn men har det travelt allikevel.

Det er håp for meg også kanskje når jeg blir mor????

Fortsetter under...

Pal og pal, fru Blom...

Det var ikke det største problemet med tre unger i huset (unger har som regel nok av gagn og ugagn å finne på, særlig når de er flere sammen), men prøv med FIRE, du!! Har nemlig en fersk liten krabber her...

(Regner med å komme sterkere tilbake etterhvert... ;-)

Velkommen hit!

MÅ si til tross for at jeg ikke har barn, jeg sitter ikke her "pal". Noen dager blir det nå litt tid jeg bruker her inne, og andre ganger er jeg ikke innom på uker. Sånn er det vel for oss alle.

Ellers så vil jeg ikke tro vi får det noe mer fritid av og bli foreldre. Og få barn får nok ikke tiden til og strekke mer til, men det er nå min oppfatning.

Du er ikke den eneste som jobber vet du;-)

Vennlig hilsen en som synes det går like fort og skrive som og lese:)

Jeg er vel en av de som skriver mye i perioder. Dol er ikke en prioritert oppgave sålenge ungene er våkne, men man har da kveldene fri... for ikke å snakke om barne - Tv - tiden!

:-)

Effektivitet, kalles det! Hva er det vi _ikke_ rekker, Mamta?

;-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...