Gå til innhold

hvordan sparer dere/finansierer dere adopsjonen

Anbefalte innlegg

Hallo. Vi skal sette igang adopsjon og lurer på hvordan dere finansierer dette? Har tenkt å spare 2000,- pr måned og regner med at prosessen tar 2 år men trenger da enda mer for at det skal gå i hop. Vi har ikke så god råd så vi er takknemlig for tips og råd...

Hilsen noen som gleder seg masssssse

Fortsetter under...

Vi sparer også en liten sum pr mnd, det varierer mellom 2 og 4 tusen alt ettersom hva vi har råd til..noen mnd ingenting fordi vi bruker dem som lommepenger;) I tillegg sparer vi skattepenger og feriepenger...dvs ingen ferietur på oss iløpet av adopsjonsprosessen...og den ser ut til å bli veldig lang for vår del. Vi har forøvrig snakket med banken, som har ordnet så vi får låne det vi trenger der - men vi håper å slippe det.

Har spart alt vi kan i 3år og ikke reist på kostbare ferier. Kun feriert på hytta til foreldre etc.

Til tross for superhøyt lån, er vi jo nå i boks.

Men så reiser jo jeg endel ellers da, så det er sikkert lettere for meg og ikke reise utenlands på ferie siden beslutningen ble tatt.

Vennlig hilsen

Er ikke så rent lite stolt over at vi har greid å spare alle midler til de to adopsjonene ? hentereiser vi har gjennomført. En fast sum pr. mnd., samt mesteparten av feriepenger og evt. skattepenger har gått med.

Det har blitt lite av feriering utenlands, men de to India - reisene vi har hatt, har oppveid alt det. Og når jeg ser på gullene mine til daglig, vet jeg med meg selv at de er verdt alt vi har "unnvært" - og mere til!

Lykke til både med sparing og adopsjonsprosess!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...