kinabarn Skrevet 7. januar 2003 Skrevet 7. januar 2003 Kjempeglad for at tildelingene kom såpass fort etter USA-tildelingene! Spørsmål: Når ble papirene deres registrert i Kina? Er dere innenfor 20.november 2001? Vet dere om det kom noen gutter denne gangen også? Har selv to gutter fra før og har fått det for meg at vi kommer til å få en gutt. Sikkert fordi lillebror hele tiden snakker om broren sin i Kina... Skjønner ikke helt hvorfor jeg da driver og kjøper inn en haug med rosa klær? Nei, nei, ja, ja som nissemor sier:-) Hilsen ei som begynner å kjenne sommerfugler i magen allerede! 0 Siter
tålmodig sjel Skrevet 7. januar 2003 Skrevet 7. januar 2003 Hei Kinabarn! Hvilken reg. dato og forening har dere? Vi har reg. dato 29/11-01 og AF. Vi har ikke hørt noe enda. Skulle kanskje tro at dere får ei lita jente siden dere har to gutter fra før? Men nå vet jeg jo ikke hvordan det tenkes i matchingprosessen. Hilsen fra 0 Siter
kinabarn Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Skrevet 7. januar 2003 Hei Kinabarn! Hvilken reg. dato og forening har dere? Vi har reg. dato 29/11-01 og AF. Vi har ikke hørt noe enda. Skulle kanskje tro at dere får ei lita jente siden dere har to gutter fra før? Men nå vet jeg jo ikke hvordan det tenkes i matchingprosessen. Hilsen fra Vi har reg. dato 15. juli 2002(langt frem enda). Bruker AF 0 Siter
telefonvakt Skrevet 7. januar 2003 Skrevet 7. januar 2003 Hei Kinabarn! Hvilken reg. dato og forening har dere? Vi har reg. dato 29/11-01 og AF. Vi har ikke hørt noe enda. Skulle kanskje tro at dere får ei lita jente siden dere har to gutter fra før? Men nå vet jeg jo ikke hvordan det tenkes i matchingprosessen. Hilsen fra Vi er også reg 29/11 og bruker AF. Blir nesten sprø av å vente. Vi har ei kinaprinsesse som fyller 3 1/2 år i februar. Hun venter så utålmodig på lillesøster (eller kanskje lillebror....) 0 Siter
AAA Skrevet 7. januar 2003 Skrevet 7. januar 2003 Heia! Jeg vet ærlig talt ikke registreringsdatoen vår, men søknaden ble sendt herfra den 15.november 2001. Og tildeling kom altså i går! )) Håper på snarlig tildeling for resten av novemberventerne også! MVH 0 Siter
kompis Skrevet 7. januar 2003 Skrevet 7. januar 2003 Takk for gratulasjonene!!! Det er helt ubeskrivelig deilig! Vi ble registrert i Kina den 21. november 2001, søknaden ble sendt fra AF den 14.11.01. Lykke til, jeg skal krysse fingrene for snarlige tildelinger til alle dere som venter!!! Klem 0 Siter
tålmodig sjel Skrevet 8. januar 2003 Skrevet 8. januar 2003 Vi er også reg 29/11 og bruker AF. Blir nesten sprø av å vente. Vi har ei kinaprinsesse som fyller 3 1/2 år i februar. Hun venter så utålmodig på lillesøster (eller kanskje lillebror....) Da har vi omtrent samme skjebne. Vi skal også ha med vår lille kinajente som fyller 4 år i februar. Det er store sjanser for at vi kommer til å reise sammen. Veldig hyggelig!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.