Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå sitter jeg her på jobb og klarer ikke helt å konsentrere meg!!

Vet at det er et lite barn der ute som venter på at mamma'n, pappa'n og storesøster skal komme å hente h*n hjem.

Nå har vi gått inn vår 9 mnd med papirene hos Chiquetines.

Gleder meg masse til å reise ned, men klarer ikke helt å slippe gleden og troen på at vi snart er der nede igjen løs!!!

Solstrålen vår er kjempe klar for litt sol og varme, hun vil også gjerne bade i basseng:-) Det får hun jo gjort i Colombia nå!!!

Nei, nå skal jeg løpe i et møte, må begynne å gi fra meg oppgaver, lære opp de som allerede er her til å ta noen av mine oppgaver...

Ha en fin dag alle sammen:-)

Hilsen en lengtende, og noe distre.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88538-s%C3%A5-stille-men-s%C3%A5-lengtende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

....men nå er det ikke lenge til 20. januar, og adopsjonsarbeidet i Colombia kommer i gang igjen:-) Da går det nok ikke mange dagene før dere får Telefonen:-)

Skjønner godt at dere av flere grunner lengter reise til Cali akkurat nå, det er jo ikke direkte varmt her på østlandet om dagen;-)

Dere får kose dere de få dagene/ukene som gjenstår som etbarnsforeldere, det er ikke lenge igjen nå!

Lykke til i ventetiden

Klem fra

Gjest juliansmamma

Hei igjen, Wibecke

Jasså, det er slik med andremann også........ja ja, det er jo ikke så rart det..... Skjønner godt at tankene er litt på flukt om dagen, jeg......... Faktisk er jeg litt misunnelig på de flotte tidene dere har foran dere nå........... Samtidig som jeg husker veldig godt hvor nervepirrende alt er... Hver telefon som ringer,.....er det....? Hver gang du ser et lite barn....Er hun/han så liten??? Hver gang du er i klesbutikken, og sneier innom barneavdelingen.....

Lykke til videre....

Klem fra

Hei igjen, Wibecke

Jasså, det er slik med andremann også........ja ja, det er jo ikke så rart det..... Skjønner godt at tankene er litt på flukt om dagen, jeg......... Faktisk er jeg litt misunnelig på de flotte tidene dere har foran dere nå........... Samtidig som jeg husker veldig godt hvor nervepirrende alt er... Hver telefon som ringer,.....er det....? Hver gang du ser et lite barn....Er hun/han så liten??? Hver gang du er i klesbutikken, og sneier innom barneavdelingen.....

Lykke til videre....

Klem fra

Hei!

Jada, det er nok sånn med nr. 2 også. Er litt mer tålmodig nå, men alikevel ganske lengtende....

Hører ikke et kvidder fra AF, så her er det vel bare å lene seg tilbake og drømme om varmen i Cali.

Det var forresten kjempe koselig at du kom bort på juletrefesten... Mon, tro hvor jeg har sett deg før:-)

Hilsen

....men nå er det ikke lenge til 20. januar, og adopsjonsarbeidet i Colombia kommer i gang igjen:-) Da går det nok ikke mange dagene før dere får Telefonen:-)

Skjønner godt at dere av flere grunner lengter reise til Cali akkurat nå, det er jo ikke direkte varmt her på østlandet om dagen;-)

Dere får kose dere de få dagene/ukene som gjenstår som etbarnsforeldere, det er ikke lenge igjen nå!

Lykke til i ventetiden

Klem fra

Takk Anka!

Nei, det er ikke lenge til, men hadde jo håpet at noe hadde kommet inn i ferien fra barnehjemmet da *smiler*

Nei, østlandet er ikke varmt, så turen til Colombia og Cali er veeeeeeeldig etterlengtet av små og store om dagen :-)

Hilsen

Gjest Alegre

Hei, jeg tenker kjempemye på deg! Nesten like spent på deres tildeling som jeg var på vår egen. Lillebror trives forøvrig veldig godt her i kalde nord. Var langt over 30 grader da vi var i Cali, og vi har bare hatt kulde etter at vi kom hjem. Det virker som om han tåler kulden, men vi er selvfølgelig forsiktige. Gleder oss til våren, har jo drømt om å gå lange turer med en liten i vogna...blir ikke den samme kosen når det er iskaldt.

Venter med deg

Annonse

Hei og takk for sist

Vet veldig godt hvordan du har det ja:o) Faller stadig ut og er mer eller mindre fraværenede mange ganger i løpet av arbeidsdagen. Det er ikke lenger lett å holde konsentrasjonen på topp. Tenkte vel at disse ukene skulle gå bra, for nå er det ferie og ingenting skjer, men den gang ei. Tankene farer stadig avgårde med alt som skal skje snart. Med den kulda vi har så er jo det nok å falle ut bare ved å tenke på sol og varme, he, he.

Snart...

Snart Wibecke, snart....! Og da er hele ventingen glemt, vet du :-)

Krysser fingrene for at telefonene kommmer så snart rettsferien er over....

Det kjennes litt rart at dere er så nær tildeling, for forrige gang fulgte vi hverandre ganske tett. Denne gangen har dere rast i fra oss :-))

Vi snakkes! sender deg en mail :-)

Beste hilsen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...