Aku Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Dette passe kanskje inn helt inn her, men det er her jeg føler meg mest hjemme... Det var min tur til å sitte i resepsjonen i dag, og det var veldig stille. Da begynte tankene å fly.Det er klissete og klisjefylt, men sånn føler jeg det... Her er resultatet: Et under er skjedd under solen En gave vi venter på Du vokser inni min mave -Er snart 15 uker nå - Men mamma er veldig bekymret Går dette bra til slutt? Og er du, lille vennen En jente eller gutt? - Velkommen skal du være Lille datter eller sønn Din væren er utrolig Som svar på en aftenbønn - Vi gleder oss, lille baby Til du kommer ut til oss Da skal vi alle 4 Sammen kaste loss - Og fortsette livet sammen På eventyrenes hav Og takke de sterke krefter Som oss flotte unger gav - Du er heldig, lille frøet Du har en storebror Og han vil passe på deg Helt til du selv blir stor - Og pappa og jeg - vi er der For storebror og for deg Vi vil gjøre alt vi kan Både pappa´n din og jeg - Din storebror - han er også En gave, den lille mann´ Han kommer fra høye fjell I et fjernt og eksotisk land - Men han er som deg, lille spire Et barn jeg ønsket å få Min egen sønn er han virk´lig Og snart blir han storebror óg! - Velkommen, du lille mirakel -Til oss - når du er klar Til å møte denne verden, din storebror, mor og far - Mamma´n din 0 Siter
rao Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Kjære Aku ) Dette var helt nydelig skrevet )). Klem fra 0 Siter
Gjest kinamamsen Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 En tårevåt takk for at du delte dette nydelig diktet med meg og de andre her inne ! Lykke til videre i svangerskapet - dette lille frøet er helt klart heldig med mamma, pappa og en flott storebror! Varm hilsen fra 0 Siter
tobarnsmamma1365380422 Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Så vakkert du skriver, Aku! 0 Siter
Gjest Jimma Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Tårene mine bare renner ...... Du skriver sååååå vakkert ! Jeg gleder meg også VELDIG til å se dette lille mirakelet. 0 Siter
Mamta Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Nydelig skrevet, Aku! Lykke til videre! Hilsen fra 0 Siter
Gjest evamor Skrevet 9. januar 2003 Skrevet 9. januar 2003 Det var bare helt nydelig. tårene mine bare trillet da jeg leste det. :) Lykke til videre Aku. 0 Siter
mes Skrevet 10. januar 2003 Skrevet 10. januar 2003 Kjære Aku. Så nydlig skrevet. Klumpen i halsen ble til tårer som bare kom. Ønsker deg lykke til videre. Klem fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.