Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Muskelberget

Jenta mi og jeg hakke sett hverandre siden tirsdag (lørdag før deg igjen), og da sa jeg at hun kunne komme te meg på lørdag fordi da er jeg aleine hjemme, vi tenkte å se film på hjemmekinoanlegget her.

Men hun kunne ikke, måtte passe broren sin. Hun var heller ikke sikker om jeg kunne komme te henne isteden Hvorfor? Jeg vet ikke. Hun ville ikke si det. Hun ville ikke diskutere dettte med meg... Jeg ble jo nysgjerrige (holder hun noe hemmelig for meg?) og når jeg endelig fikk det ut av henne skulle hun ut med en eller annen gutt jeg ikke vet hvem er pluss en venninne av henne. Oxo da var svaret liksom "Jeg visste du ville bli sånn". Selvsagt? Hvorfor skulle hun være så vrang og ikke si det?

Det er greit for meg at hun drar med de...men jeg synes også hun kanskje kunne vært med meg den lørdagskvelden? Eller hva mener dere? Hilsen uerfaren.

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

jeg synes du er dum rett og slett! Eller dumsnill kan jeg vel heller si som lar dama di oppføre seg som en respektløs drittkjerring!

Dump henne.. herregud, nå har jeg lest SÅÅÅ mange innlegg fra deg og det er om det samme hver gang. Jeg tror ikke hun har lyst å være sammen med deg mer og prøver å unngå deg så dere ser hverandre sjeldnere og sjeldnere og til slutt er det ingenting mellom dere. Dette er altså den feige måten å "gjøre det slutt på" - eller de som ikke tør å gjøre det slutt bruker denne slemme og feige metoden.

Toget ditt er nok gått, og hun er utrolig feig og egoistisk som ikke gjør det slutt så du kan komme deg videre. hun er ikke noe å samle på. Er hun glag i deg lyver hun ikke, hun unngår deg ikke og hun er ærlig når det gjelder følelsene sine. Men det er ikke denne madammen her..

Det er IKKE noe bra tegn at hun ksla ut med venner (og ukjente gutter) uten at hun spør om du vil bli med.

Hvor gamle er dere forresten?

jeg synes du er dum rett og slett! Eller dumsnill kan jeg vel heller si som lar dama di oppføre seg som en respektløs drittkjerring!

Dump henne.. herregud, nå har jeg lest SÅÅÅ mange innlegg fra deg og det er om det samme hver gang. Jeg tror ikke hun har lyst å være sammen med deg mer og prøver å unngå deg så dere ser hverandre sjeldnere og sjeldnere og til slutt er det ingenting mellom dere. Dette er altså den feige måten å "gjøre det slutt på" - eller de som ikke tør å gjøre det slutt bruker denne slemme og feige metoden.

Toget ditt er nok gått, og hun er utrolig feig og egoistisk som ikke gjør det slutt så du kan komme deg videre. hun er ikke noe å samle på. Er hun glag i deg lyver hun ikke, hun unngår deg ikke og hun er ærlig når det gjelder følelsene sine. Men det er ikke denne madammen her..

Det er IKKE noe bra tegn at hun ksla ut med venner (og ukjente gutter) uten at hun spør om du vil bli med.

Hvor gamle er dere forresten?

Snufs..............

Vi er 18...

• 2 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...