Gå til innhold

Nå gir jeg rett og slett opp:/

Anbefalte innlegg

Er det mulig. Nå får jeg ikke til noen ting.

Sitter og prøver og kopiere noen linker over til Thuva, så legger jeg samme linken to ganger, så skal jeg rette opp feilen. Men, nei da, det jeg gjør da er og svare i tråden som jeg mente og linke til henne. Og jeg som er født og oppvokst i dataens tid og all ting.

Damene (unnskyld Mamta og Thaimor, som jeg sikter til her) har jo enorm datakunskap og klarer og lage nesten den ene flottere hjemmesiden enn den andre, mens jeg ikke fylt 30 engang, så sitter og sliter med og legge opp en link.

Jeg gir meg ende over........

Dere får alle bære over med meg, for jeg gir meg ikke nå altså før jeg har klart og fått ut den linken jeg mener, for ikke og snakke om på rett plass.

*krysser fingrene* for at jeg klarer det denne gangen. Ellers kan det bli mange innlegg fra meg uttover natta.

Vennlig hilsen og god helg alle sammen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/88924-n%C3%A5-gir-jeg-rett-og-slett-opp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære BMS!

Her kom nok thaimor meg i forkjøpet, men... bare si det, du...disse _eldre_ damene... :-p

Dog uten å la smigeren gå meg til hodet, så har du da ingenting å skamme deg over, vi har bare ulike interesser!:-)

By the way, Fpx = Frontpage Express, et program til å lage websider i. Forøvrig meeget enkelt i bruk (når man først lærer det...he-he)

*oppmuntrings - klem*

Driver du og lager hjemmeside, BMS? I så fall må du ikke gi opp, for tenk på at alle vi andre (som ikke tør prøve selv en gang...) overlever på luft og hjemmesider for tiden! *panikk i stemmen*

Hehe, stå på, du, BMS ;o)

Sender herved noen Gates- wibber i di retning!

Annonse

Driver du og lager hjemmeside, BMS? I så fall må du ikke gi opp, for tenk på at alle vi andre (som ikke tør prøve selv en gang...) overlever på luft og hjemmesider for tiden! *panikk i stemmen*

Hehe, stå på, du, BMS ;o)

Sender herved noen Gates- wibber i di retning!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...