virrum1365380449 Skrevet 12. januar 2003 Skrevet 12. januar 2003 Viskal nå i gang med å adoptere fra Thailand. Vi bor i Asker. Noen i nærheten? 0 Siter
thaimor Skrevet 12. januar 2003 Skrevet 12. januar 2003 Ikke jeg! Vi bor på andre sida av fjorden Ville bare ønske deg velkommen, både hit og som thaiadoptant! 0 Siter
bangkok Skrevet 13. januar 2003 Skrevet 13. januar 2003 Hei virrum, og velkommen hit !! Jeg har to barn fra Thailand og bor i Oslo ! Thailand er et flott land å adoptere fra ! Hvor langt er dere i prosessen ? [email protected] 0 Siter
thaimor Skrevet 13. januar 2003 Skrevet 13. januar 2003 Hei virrum, og velkommen hit !! Jeg har to barn fra Thailand og bor i Oslo ! Thailand er et flott land å adoptere fra ! Hvor langt er dere i prosessen ? [email protected] Hallo bangkok! Hvordan gikk det på lørdag? Neste år får du gi meg et hint litt tidligere. Du vet, grenser _kan_ flyttes! ;-) 0 Siter
bangkok Skrevet 13. januar 2003 Skrevet 13. januar 2003 Hallo bangkok! Hvordan gikk det på lørdag? Neste år får du gi meg et hint litt tidligere. Du vet, grenser _kan_ flyttes! ;-) Vi koste oss stort på juletrefest. Traff to andre familier med barn fra Thailand og det var jo ekstra hyggelig :-) 0 Siter
sibadulla Skrevet 13. januar 2003 Skrevet 13. januar 2003 Hei, og velkommen hit! Vi bor i Oslo og hentet vår minimann fra Thailand i november. Ta gjerne kontakt på [email protected]. Hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.