Gå til innhold

Kinatildelinger - novembergruppa

Anbefalte innlegg

tålmodig sjel

Hei dere i novembergruppa som venter på tildelinger!

Det er stille her fra vår front nå om dagen, vi som går og venter på Telefonen nå "hvert øyeblikk". I dag er det en uke siden siste tildelingsrunde. Vi er jo noen her med reg.dato 29/11-01, det betyr ca. en uke etter de som fikk tildelinger for en uke siden........................

Jeg har ikke ringt foreningen og undersøkt. Regner bare med negativt svar helt til Telefonen ringer.

Er det ikke flere her nå som begynner å bli utålmodige? Vi nærmer oss jo snart 14 mnd. siden registreringen i Kina.

Hvis ingenting skjer denne uken heller, vet jeg ikke hva jeg gjør.

Hilsen en som absolutt ikke passer til nick-navnet sitt om dagen:

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89166-kinatildelinger-novembergruppa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååhhh nå har dere det grusomt. Har vært der og vet at dagene ikke er noe ok, og nettene enda verre, - da skjer det iallefall ingen tildelinger..

Skulle ønske jeg kunne sende masse vente- og tålmodighetsstøv til dere, men dessverre nytter det ikke. Og dere har selvfølgelig hørt det før, - men det blir altså barn av all ventingen, og det er akkurat deres barn dere venter på¨!

LYKKE TIL - det er deres tur neste gang!

Hei

Jeg venter ikke på Kina, men på Colombia og vet hvordan du har det :-)

Vi venter også på "DEN TElEFONEN" men den ringer ikke.

I Colombia har de rettsferie frem til 20 januar, det er ikke så lenge til men føles veeeeeeeldig lenge akkurat nå!

Sender noen ventende tanker til dere og alle de andre som venter.

Lykke til videre :-)

Hilsen en annen ventende!

Heia! :-)

Er du medlem av den amerikanske novemberlisten? Der er det mange enda som ikke har fått tildeling, også mange med tidligere DTC dato enn oss faktisk.

Det går rykter om at CCAA kanskje kommer til å dele resten av novembergruppen. Ikke noe sikkert altså, kun rykter. Det er visst sånn at det er vanvittig mange søknader som er registrert de siste par dagene i november, grunnet regelendringene fra desember.

Uansett, de håper på en til runde før kinesisk nyttår, enten denne uken eller kanskje neste.

Håper du får tildeling snart, forstår godt at tålmodigheten begynner å minke.

Hilsen fra

Hei alle dere som venter på tildeling fra Kina!

Heteste ryktet i kveld: Hele 3 av de store organisasjonene i USA har sagt til sine ventere idag at resten av novembertildelingene gikk i posten fra Kina i går og er ventet i begynnelsen av neste uke. Da blir det forhåpentligvis ny runde her på berget noen dager etter det igjen!

Hang in there - ikke lenge igjen nå! :o)

MVH

Annonse

Hei alle dere som venter på tildeling fra Kina!

Heteste ryktet i kveld: Hele 3 av de store organisasjonene i USA har sagt til sine ventere idag at resten av novembertildelingene gikk i posten fra Kina i går og er ventet i begynnelsen av neste uke. Da blir det forhåpentligvis ny runde her på berget noen dager etter det igjen!

Hang in there - ikke lenge igjen nå! :o)

MVH

Hei AAA !

Tusen takk for at du holder oss oppdatert.

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...