Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Sitter her ganske så sjelven etter en grusom opplevelse i dag. Vi var ute på vår daglige trilletur og på vei hjem. Vi tok da en stikk vei som er kortere. Litt opp i den veien var det fortsatt litt is men jeg mente at det var så lite at det ikke ville bli noe problem. Men den gang ei!!! Jeg gled og mista vogna!!!!!

Vogna føyk i vill fart nedetter veien med meg etter. Jeg hadde ikke sjanse til å nå den igjen.Vogna var på vei ned mot en trafikert vei!! I panikk ropte jeg GUD HJELP MEG!!! Og det merkelige skjedde at vogna sakna på farten uten noen spesiell grunn og la seg over på siden. Gutten var like hel og hadde ikke en skramme men skriket etter mammaen sin da vogna for nedover i rasende fart glemmer jeg aldri. En ting er sikkert at det finnes en GUD har jeg fått bevist i dag og jeg er uendelig takknemmelig for det.

Hilsen en meget sjelven missi

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89225-et-mareritt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...