Gå til innhold

Jeg har blitt mamma igjen!

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen

Noen av dere husker kanskje meg - jeg fikk en sønn 18.01.02, Christoffer, som døde av en alvorlig hjertefeil kun 14 timer gammel.

01.01.03 ble jeg mamma igjen til en nydelig liten gutt. Han veide 3270 gram og var 50 cm lang da han ble født. Han er helt frisk!!Han har fått navnet Viktor. Navnet betyr seier (victory)og han er en stor seier for meg og min mann. Endelig lykkes vi - endelig fikk vi litt glede!

Førstkommende lørdag ville

Christoffer blitt 1 år. Vi skal la min mor passe Viktor mens min mann og jeg drar på kirkegården med blomster og lys. Vi kommer aldri til å glemme han. Mamma elsker deg lille venn.

Hilsen Ingrid

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89246-jeg-har-blitt-mamma-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

GRATULERER

Tobarnsmor og med en smak av lykken igjen.

Så godt at alt gikk bra denne gangen.

Kos deg masse sammen med lille Victor....

Mange klemmer

Gratulerer sååå mye!!! Alt blir mye, mye bedre straks en får et friskt lite barn i armene sine. Du kommer nok mange ganger i tiden framover å sørge på han du mistet, men den levende lille gutten din vil sørge for at du opplever flest dager med masse glede!!!

Klem fra aprilius

Nestor sin mamma

Kjære Ingrid!

Så deilig å høre at Christopher(håper det var riktig skrevet?) er blitt storebror,og at alt gikk bra!!Victor høres ut som en nydelig gutt!

Du fikk eldstemann 1 dag etter at jeg fikk Nestor,du....Nå skal Nestor og storebrødrene hans få en lillesøster 8.mars om alt går greit,det håper vi på!

Jeg ønsker for deg og din mann at dere får en god stund ved graven til Christopher,at dere får vært sammen dere tre...Nå har dere både lykken og sorgen så tett innpå at det må være godt å få sortert noen tanker?!

Lykke til videre med lille Victor,nyt babytiden og det at dere nå er 2-barnsforeldre!

De varmeste ønsker for fremtiden og en god klem til dere fra

Selvsagt husker jeg deg, og nå ble jeg så glad, så glad på dine vegne!

Gratulerer som tobarnsmamma, Ingrid!!! :)

Fint navn dere har valgt på den nye verdensborgeren!

Godt å høre at han er helt frisk også. Du har kanskje uroet deg for enda et barn med hjertefeil du også?

Som du kanskje husker, så hadde min lille gutt en så alvorlig hjertefeil at vi måtte avbryte svangerskapet i min 21. uke. Nå er jeg gravid igjen, og redselen for at også den lille i mangen min skal få en hjertefeil er stor. Men hittil ser alt bra ut. Er nå 13 uker på vei.

Kos deg med Victor! Og tenk på at der oppe sitter sikkert storebror og er kjempestolt!

Gode klemmer fra Hanah

• 2 uker senere...

Selvsagt husker jeg deg, og nå ble jeg så glad, så glad på dine vegne!

Gratulerer som tobarnsmamma, Ingrid!!! :)

Fint navn dere har valgt på den nye verdensborgeren!

Godt å høre at han er helt frisk også. Du har kanskje uroet deg for enda et barn med hjertefeil du også?

Som du kanskje husker, så hadde min lille gutt en så alvorlig hjertefeil at vi måtte avbryte svangerskapet i min 21. uke. Nå er jeg gravid igjen, og redselen for at også den lille i mangen min skal få en hjertefeil er stor. Men hittil ser alt bra ut. Er nå 13 uker på vei.

Kos deg med Victor! Og tenk på at der oppe sitter sikkert storebror og er kjempestolt!

Gode klemmer fra Hanah

Jeg har ett barn med hjertefeil og ei som er frisk og sannsynligheten for at det går bra senere er jo mye større enn for at det går galt enda en gang, heldigvis. Men du får vel tett oppfølging i dette svangerskapet? Jeg fikk ultralyder med jevne mellomrom fra uke 9, hadde 5 ekstra ultralyder og kunne stikke innom når som helst for en sjekk, det var alltid en åpen dør for meg på Nasjonalt senter for fostermedisin på RiT.

Lykke til videre i svangerskapet!

Annonse

Jeg har ett barn med hjertefeil og ei som er frisk og sannsynligheten for at det går bra senere er jo mye større enn for at det går galt enda en gang, heldigvis. Men du får vel tett oppfølging i dette svangerskapet? Jeg fikk ultralyder med jevne mellomrom fra uke 9, hadde 5 ekstra ultralyder og kunne stikke innom når som helst for en sjekk, det var alltid en åpen dør for meg på Nasjonalt senter for fostermedisin på RiT.

Lykke til videre i svangerskapet!

Jeg så innlegget ditt først i dag jeg. ;)

Joda, får god oppfølging i dette svangerskapet. Iallefall fra Trondheim og NSFM. De er helt fantastiske. :)

Jeg føler som deg at jeg har en dør stående åpen for meg på NSFM. Kan be om fler ultralyder om jeg vil, og bare ringe å snakke når som helst..

Var på ultralyd i uke 7, 12 og skal dit nå i uke 16. Deretter et par ganger til iallefall.. Så oppfølgingen der er jeg kjempefornøyd over.

Værre er det med kommunehelsetjenesten. Bad om å få en time tidlig hos jordmor, men fikk til svar at de ikke brukte det. Og fastlegen min har sluttet, så hittil har jeg hatt to forskjellige vikarer, og fler blir det kanskje..

Men opplegget fra NSFM er jeg veldig fornøyd med altså. Alle sammen der er kjempeflinke, og 'vår' lege, Anne Brantberg er unik. :)

Klem fra Hanah

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...