Gå til innhold

Søndag var det dåpsdag

Anbefalte innlegg

tobarnsmamma1365380422

Vesle kinajenta mi på 16 mnd var helskjønn i hvit silkekjole med tilhørende sko og veske innkjøpt på silkemarkedet i Beijing. Da hun ble lagt ned mot døpefonten sa hun: "Natta!"

Senere sto hun i kirkebenken og forstyrret samtlige med gjentatt blunking og vinking. Mamma er stolt, ja!

Dagen var en stor dag, fra morgen til kveld!

Mamta kaller sine små gudegaver, og jeg er veldig enig, min er også en gudegave.

Veslas fadder sa det slik i sin tale: "Produced in China, made of God". Vakkert sagt, ikke sant?

Hilsen en lykkelig, men litt sliten mamma.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89314-s%C3%B8ndag-var-det-d%C3%A5psdag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååå.... Vår lille venn kommer også til å være rundt den alderen når vi får døpt henne... :-)

Var det mye fine "dåpskjoleemner" å få kjøpt i Kina? Hun er jo for stor til sånn vanlig kjempesid greie.Kunne jo kjøpt silke og fått sydd, men kjekkere hvis jeg finner noe ferdig....

I England har de endel fint, og der skal vi før hentereisen, men jeg gidder ikke kjøpe noe der hvis de har enda finere i Kina...

Hvor lenge har dere vært hjemme da?

Hilsen fra

tobarnsmamma1365380422

Åååå.... Vår lille venn kommer også til å være rundt den alderen når vi får døpt henne... :-)

Var det mye fine "dåpskjoleemner" å få kjøpt i Kina? Hun er jo for stor til sånn vanlig kjempesid greie.Kunne jo kjøpt silke og fått sydd, men kjekkere hvis jeg finner noe ferdig....

I England har de endel fint, og der skal vi før hentereisen, men jeg gidder ikke kjøpe noe der hvis de har enda finere i Kina...

Hvor lenge har dere vært hjemme da?

Hilsen fra

Hei, du!

Kjolen jeg kjøpte (vi kjøpte 5 i ulike størrelser!) var i str. 4 år og følgelig var den helt fotsid. Se etter noe sånnt du, disse kjolen var nydelige. Storesøster på snart 14 hadde sin dyprøde silkekjole (hun er indiskfødt) og med sine lange svarte krøller, var hun vakker!

Vi kom hjem 2. november og har trengt disse ukene før dåpen for å komme oss til hektene igjen. Jentene våre er såpass store at det er en del ting som må på plass!

Hvis du ønsker kontakt, skriv gjerne til meg!

[email protected]

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...