Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gleden er ufattelig stor:

Vi har fått godkjenning for adopsjon av vårt tredje barn fra India!!!

Storebror jublet(!) da han fikk høre nyheten og han fikk også æren av å fortelle lillesøster den store gleden. Det var en rørende seanse...

Den offisielle annonseringen finner dere her: http://home.online.no/~tk-solhe/announce.htm

For de som lurer på behandlingstiden i BUFA, så tok det knappe 3 mnd. i vårt tilfelle. Gode nyheter for dere som venter mao.:-)

P.S. Vi har av mange ulike grunner funnet det riktig å ikke si noe til omverdenen før vi visste noe konkret. Så til mine "medsammensvorne", en liten rose: @->->-- (jeg er ikke så flink med roser som ChiengMai , men...)

Lykkelig hilsen fra en vordende trebarnsmamma...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89458-verdens-beste-nytt%C3%A5rsgave/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Skal si jeg begynte å lure da jeg leste på tråden til Cebuano at dere ligger likt ;o) Trodde jeg hadde vært HELT utafor og ikke fått med meg noen verdens ting.. Beundrer virkelig din evne til å holde tett!!!!

Knappe TRE mnd?!? Det må da være kun for de som haradoptert en eller flere ganger? *håpe,håpe*

GRATULERER så masse i hvertfall,til alle fem ;o)

Annonse

Dette var jo kjempekjekt!!! Utrolig at du har klart å holde det hemmelig så lenge! Selv har vi ikke fortalt at vi er i gang igjen til familie & venner, men her på DOL har jeg ikke klart å holde meg...

Blir kjekt å følge deg videre mot 3. mann :-)

PS! Jeg har sent en IM til deg på nicklisten...

Beste hilsen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...