Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ÅÅÅ, min venn, gratulerer så masse, masse!!! Skjønte jo med engang hva det var da jeg fikk mailen. Tenk for en velsignelse - enda en fin liten inder! :) (Ooops, jeg skrev ilder først, hva nå det må bety for fremtiden *gliser*)

Endelig er du ute av skapet. Det er godt (for meg også). Har holdt på å sprekke flere ganger som du vet ;-)

Nå når alle hindringer (les: Bufa) er ryddet av vegen, må dere nyte den gode ventetida. Selv om det kan ta sin tid _er_ det en som snart kommer hjem til dere.

Vi mailes!

Stor gratulasjonsklem til dere alle fra

Fortsetter under...

Annonse

Hurra, så artig !

Ja der tok du innersvingenpå oss !!

Nå skjønner jeg ting og tang litt bedre...

Lykke til med papirinnsamling, krysser fingrene for at alt går fort.

(Nå setter du griller i hodet mitt, bare tre måneder...)

mvh

-Og den som bare kunne lest mailen sin før man logger seg inn på DOL.

Takk for oppdatering.

Og og igjenn; lykke til!!

Gratulerer! Like stort hver gang en får godkjenning.

Blir spennende å følge med alle trebarnsmødrene (og fedrene) i tiden som kommer.

Regner med å bli fristet, men ettersom vi er nettopp kommet hjem med nr, to så har vi bestemt oss for å la tiden vise hva vi vil. Litt slitsomt å vente, vente og vente hele tiden , så nå tar vi pause fra ventingen en stund... men gleder meg til å høre fra deg og tobarnmamsen.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...