Gå til innhold

Colombia,her kommer vi!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Wasserfaldfelder

Heldiggriser!!!

Vi venter på tildeling av distrikt og håper selvfølgelig at det skjer med det aller første.

God tur til Colombia.

Hei, Colom!

Hvor lenge har dere ventet på distrikt? Vi har ventet i over 4 måneder nå og begynner å bli ganske så utolmodige.Har dere ventet så lenge?

Hilsen

Annonse

Hei, Colom!

Hvor lenge har dere ventet på distrikt? Vi har ventet i over 4 måneder nå og begynner å bli ganske så utolmodige.Har dere ventet så lenge?

Hilsen

Vi har ikke ventet lenger enn fra 29.11.02, men det kjennes lenge nok! Vi sendte søknaden vår til Colombia 16.08.02, så det begynner å nærme seg 6 månder.

Hvilken aldersramme er dere godkjent for? Vi er godkjent for et barn i alderen 1-2 år (12-35 mnd).

Gjest Wasserfaldfelder

Vi har ikke ventet lenger enn fra 29.11.02, men det kjennes lenge nok! Vi sendte søknaden vår til Colombia 16.08.02, så det begynner å nærme seg 6 månder.

Hvilken aldersramme er dere godkjent for? Vi er godkjent for et barn i alderen 1-2 år (12-35 mnd).

Hei, Colom!

Vi ble godkjent 12. september. Men fordi vi har et egetfødt barn på 2 år og 9 mnder, må barnet vi får tildelt være lite. Så jeg lurer på om det kan ta litt ekstra tid for oss å vente. Vet du om det virkelig begynner å "skje" noe i Colombia den 20. januar som alle snakker om? Er det ikke slik at det må kurèrer til for at distrikt og tildelinger skal komme? Da må jo de først reise ned og så komme hjem igjen(og det kan jo ta sin tid...).

Lykke til i ventingen! Håper distriktet kommer snart! Kanskje vi reiser samtidig?

Hilsen

Hei, Colom!

Vi ble godkjent 12. september. Men fordi vi har et egetfødt barn på 2 år og 9 mnder, må barnet vi får tildelt være lite. Så jeg lurer på om det kan ta litt ekstra tid for oss å vente. Vet du om det virkelig begynner å "skje" noe i Colombia den 20. januar som alle snakker om? Er det ikke slik at det må kurèrer til for at distrikt og tildelinger skal komme? Da må jo de først reise ned og så komme hjem igjen(og det kan jo ta sin tid...).

Lykke til i ventingen! Håper distriktet kommer snart! Kanskje vi reiser samtidig?

Hilsen

Vet i grunnen ikke hvordan det skjer, men jeg trodde det ble sendt mye pr. mail (eller var der fax?) for så å ettersende med post/kurer. Det gjør de i hvertfall med godkjenningen fra DVA. Den oversettes og sendes oss når AF i Oslo mottar den pr mail/fax, så kommer originaldokumentene til AF senere. Mener å ha hørt at AF har kontakt pr telefon med sitt kontor i Bogota nesten daglig, så mye skjer vel på den måten også.

Får du vite noe mer, så må du orientere meg. Jeg krysser fingreme for at det skjer mye fra og med mandag når ferien endelig er over. Det blir jo ikke færre barn som trenger snille foreldre fra Norge på grunn av en ferie!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...