Nestor sin mamma Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Hei! Idag er det 1 år siden jeg fikk beskjed om at Nestor var død i maven min,22 uker og 2 dager ut i svangerskapet....Verdens vondeste beskjed....! Imorgen tidlig,kl.0330,er det 1 år siden han ble født med sykepleiere,jordmor og anestesilege tilstede:allikevel var vi så alene!!Han var så fin,lignet på storebrødrene sine,hadde negler,dun på hodet,kunne åpne munnen sin når jeg tok på haken.. Men,han var så liten:bare 200 gr og 20 cm lang,men helt perfekt! Veldig ofte,og lenge av gangen,går livet veldig fint:vi har det tross alt godt.To livlige gutter som lever,en liten jente som ventes rundt 8.mars og koser seg i maven min,men så er det veslegutten min da... Jeg spontanaborterte i april i 7 uke,men det var mye "enklere" for meg å komme gjennom. Itillegg døde mamma 17.nov.(10 mndr etter Nestor) ifjor av lungekreft etter å ha vært syk nesten 3 mndr. Det var ikke så lett å gå gravid samtidig som jeg satt ved mamma`s dødsleie,men man gjør det man må..! Jeg savner gutten min SÅ MYE,spesielt idag!Det er helt forferdelig;jeg bare gråter,snørret renner,det vil ikke slutte! Du vet nok at jeg elsker deg,kjære gutten min,men jeg skulle så gjerne ha sagt det til deg.Ser bildet ditt hver dag,og tenker mye på deg!!Håper du er glad for du skal bli storebror nå,til en lillesøster,akkurat som storbrødrene dine er det.. Det er tungt å skrive,ikke like lett å se alltid,men det letter litt,kanskje.... Jeg husker ALLTID på deg,Nestor!! Verdens beste kos til verdens beste gutt,fra mamma`n hans! Fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89593-i-morgen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest maria- Marius mamma Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Kjære, kjære deg! Som jeg føler med deg i sorget og savnet etter Nestor. Det er tungt å komme seg igjennom slike dager. Ofte kommer da hendelsene sterkere tilbake og man får på en måte sorgen på nytt, om en på en litt annen måte. Det viktigste er å ha sine kjære rundt seg, snakke med de, søke trøst. Jeg har tenkt så mye på deg, syntes syndt på deg som mistet både Nestor og din mamma i løpet av kort tid. Forstår godt at det har vært tøft for deg. Du har imidlertid noe å glede deg over, med 2 friske og viltre gutter og en liten jente i magen. Jeg har ikke fått med meg at det var ei jente tidligere, så det var gøy å lese. Selv om hun ikke kan ta vekk sorgen og savnet dere føler over Nestor, så vil hun kunne være med på å bringe glede i hverdagen igjen. Jeg unner deg av hele mitt hjerte alt godt. SKal skrive mail til deg snart igjen. Skal også tenne et lys for Nestor i kveld og i morgen. Det skal brenne ved siden av lysene jeg tenner for Marius og hans søster. God klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89593-i-morgen/#findComment-491215 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salina Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Kjære deg! Det er vondt å lese at du har det så tungt nå. Men det er jo ikke noe rart. I en perfekt verden skulle du jo ha hatt Nestor hos deg nå. Men vi lever desverre ikke i en perfekt verden. Det vet både du og jeg. Det har vi smertelig fått erfare. Det kommer sikkert mange tanker frem på et års dagen. Slike merkedager er vonde å komme igjennom, men vi må! I mars er det et år siden Tor Erling ble født og døde. Da vil jeg være like langt på vei i dette nye svangerskapet som jeg var med han. Gruer meg.. Det er mye vondt du har måttet oppleve på kort tid. Det må ha vært utrolog tøft for deg. *klemmer* Godt å høre at det går bra med jenta di i magen. Er sikker på at hun får tre stolte brødre. Tenker mye på deg (og alle andre her inne), selv om jeg ikke har vært så aktiv på en stund. Gode og varme tanker sendes din vei. Klemmer fra Hanah 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89593-i-morgen/#findComment-491264 Del på andre sider Flere delingsvalg…
stini Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Tenker veldig på deg i disse dager. Skal tenne et lys for den lille engelen din. Vet godt hvordan du har det oghåper at dagene ikke blir for tunge. Mange klemmer fra mammaen til Selma 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89593-i-morgen/#findComment-491349 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroe Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Kjære Nestor sin mamma Jeg har tenkt på deg flere ganger de siste dagene og spesielt idag. Det er ikke rart du har det ekstra vondt idag - minnene blir så sterke. Gråt - det synes jeg er godt. Håper du har noen å gråte sammen med. Vi trenger folk rundt oss som støtter og som forstår. Sender deg masse varme tanker og klemmer idag, og vet at du gjør det samme for meg imorgen. Hilsen Ingrid, mamma til engelen Christoffer, og Viktor født 01.01.03. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89593-i-morgen/#findComment-491728 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.