AAA Skrevet 16. januar 2003 Skrevet 16. januar 2003 Heia! Vi gjentar fjorårets suksesser og tar et nytt treff. Tid: Mandag 27.jan kl 2000. Sted: Mai-Thai. (ned på Tårngalleriet) Hvem har lyst til å være med? Alle er velkomne! )) Hilsen sekretæren i den executive arrangementskomiteen 0 Siter
GIN Skrevet 16. januar 2003 Skrevet 16. januar 2003 Surprise!! Jeg er med :-) SATS ligger jo også i Tårngalleriet, så hvofor ikke ta en økt der alle sammen først ? 0 Siter
yogi Skrevet 16. januar 2003 Skrevet 16. januar 2003 Har veldig lyst, men må bare sjekke med gemalen om han har andre planer først. Regner med at du tar med skrytebilde? Hilsen 0 Siter
AAA Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Skrevet 16. januar 2003 Har veldig lyst, men må bare sjekke med gemalen om han har andre planer først. Regner med at du tar med skrytebilde? Hilsen Om jeg tar med skrytebilde?! You bet!! ) Det hadde vært veldig kjekt hvis du kunne komme! MVH 0 Siter
delfi Skrevet 16. januar 2003 Skrevet 16. januar 2003 Det passer fryktelig dårlig for meg :-( Skulle dere finne på å flytte den, så er jeg med alle andre dager enn mandager. Kos dere :-) 0 Siter
snø Skrevet 16. januar 2003 Skrevet 16. januar 2003 Det kommer vel ikke som en bombe at jeg melder meg på? ;o) Beste hilsen fra 0 Siter
Gjest vordende mamma Skrevet 17. januar 2003 Skrevet 17. januar 2003 Jeg har lyst å komme, men kan ikke garantere noe. Skal sjekke litt opp med hvordan båtene går slik at jeg kommer meg hjem igjen! 0 Siter
AAA Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Skrevet 17. januar 2003 Jeg har lyst å komme, men kan ikke garantere noe. Skal sjekke litt opp med hvordan båtene går slik at jeg kommer meg hjem igjen! Ååå, det hadde vært kjekt hvis du også kunne komme! )) Hiv deg på en båt og kom da vel! Reiser dere ikke snart forresten? MVH 0 Siter
Ling Skrevet 17. januar 2003 Skrevet 17. januar 2003 Hei Jeg er med! Mmmm Thai-mat :-) PS. Dersom Korma leser dette så hadde det vært koselig om du også kom. Lenge siden sist nå som vi har startet på jobb igjen. 0 Siter
korma Skrevet 17. januar 2003 Skrevet 17. januar 2003 Hei Jeg er med! Mmmm Thai-mat :-) PS. Dersom Korma leser dette så hadde det vært koselig om du også kom. Lenge siden sist nå som vi har startet på jobb igjen. Dessverre kan jeg ikke denne gangen heller. Har satt opp en avtale for lenge siden akkurat denne kvelden. Men Ling, vi kan jo treffes en dag for det! 0 Siter
korma Skrevet 17. januar 2003 Skrevet 17. januar 2003 Surprise!! Jeg er med :-) SATS ligger jo også i Tårngalleriet, så hvofor ikke ta en økt der alle sammen først ? Dagens dårligste forslag!!! Dersom trening på SATS blir en del av programmet vil jeg boikotte alle videre treff!!!!! Alternativt kan jeg jo sitte og se på dere mens jeg koser meg med snop, brus,kremkaker osv............... 0 Siter
Koreagull Skrevet 17. januar 2003 Skrevet 17. januar 2003 Dagens dårligste forslag!!! Dersom trening på SATS blir en del av programmet vil jeg boikotte alle videre treff!!!!! Alternativt kan jeg jo sitte og se på dere mens jeg koser meg med snop, brus,kremkaker osv............... ;o) 0 Siter
thaimor Skrevet 17. januar 2003 Skrevet 17. januar 2003 Surprise!! Jeg er med :-) SATS ligger jo også i Tårngalleriet, så hvofor ikke ta en økt der alle sammen først ? Må bare minne dere damer på at mange av dere er ganske så gravide for tiden! ;-) 0 Siter
Melissa Skrevet 17. januar 2003 Skrevet 17. januar 2003 Det høres kjempekoselige ut AAA, snakkes :-) Klem fra Melissa 0 Siter
Teletubbie Skrevet 19. januar 2003 Skrevet 19. januar 2003 Bra jobba, AAA. Nå fikk jeg det med meg - er i farta. Å så Thai mat da, supert!! ;O) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.