Gå til innhold

Adopsjonstreff i Stavanger igjen! :o))

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har lyst å komme, men kan ikke garantere noe. Skal sjekke litt opp med hvordan båtene går slik at jeg kommer meg hjem igjen!

Ååå, det hadde vært kjekt hvis du også kunne komme! :o))

Hiv deg på en båt og kom da vel!

Reiser dere ikke snart forresten?

MVH

Hei

Jeg er med! Mmmm Thai-mat :-)

PS. Dersom Korma leser dette så hadde det vært koselig om du også kom. Lenge siden sist nå som vi har startet på jobb igjen.

Dessverre kan jeg ikke denne gangen heller. Har satt opp en avtale for lenge siden akkurat denne kvelden. Men Ling, vi kan jo treffes en dag for det!

Surprise!! Jeg er med :-) SATS ligger jo også i Tårngalleriet, så hvofor ikke ta en økt der alle sammen først ?

Dagens dårligste forslag!!! Dersom trening på SATS blir en del av programmet vil jeg boikotte alle videre treff!!!!! Alternativt kan jeg jo sitte og se på dere mens jeg koser meg med snop, brus,kremkaker osv...............

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...