Gjest kjempeglad mamma Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Gutten min på 9 år har vært sengeveter siden han var 4 (ble tørr da han var 3). Det har vært et slit med våte sengetøy hver eneste morgen, lukt på rommet, vasking, vasking, vasking. Minirin hjalp ikke i det hele tatt, vi forsøkte i flere omganger. Så fikk vi omsider en henvisning til en barnelege for 3 måneder siden. Meningen var at han skulle ta ultralyd av urinveiene. Par uker etter at henvisningen var sendt begynte han å bli tørr, flere netter i strekk. Så kunne han få perioder hvor han tisset seg ut igjen. Jeg startet da med et slags belønningssytem hvor han fikk belønning for hver tørre natt, men som vanlig ingen kommentarer for de våte nettene. Da vi omsider fikk timen hos barnelegen var gutten tørr! Nå tør jeg å tro på det, han var tørr hele desember måned, og har ennå ikke hatt noe uhell. Endelig kunne han også invitere overnattingsgjester, og natt til i dag sov han hos en kamerat for første gang i sitt liv. For bare 2-3 måneder siden var jeg oppgitt og trodde dette aldri skulle gi seg, men nå er det over! Tenkte kanskje jeg skulle gi håp til mange av dere som sliter med det samme som vi har gjort i mange år nå! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89675-solskinnshistorie/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
SirenMerete Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Så koselig å høre *S* skjønner at dette er stort for dere ja. Er vel dette vi alle går og venter på at skal skje, at den dagen kommer da kroppen selv tar hånd om problemet... det er som regel kun snakk om tid selv om man noen ganger tror det aldri skal ta slutt. Vel, her i huset har vi slått oss til ro med at det en dag kommer til å gi seg, og i mellomtiden får nattbleien ta hånd om problemet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89675-solskinnshistorie/#findComment-491452 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.