Koreagull Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 ...og dette er noe jeg tenker mye på. Har kanskje spurt før, men jeg føler meg ikke så mye klokere ;o) Har jeg forstått det riktig når jeg har forstått det slik at man får barnet samme dag som man reiser hjem? Og hvordan går i så fall den flyturen, når barnet kun har fremmede mennesker å forholde seg til? Ser jo for meg at det blir 15 timers flytur med et utrøstelig barn, som gjerne sovner av utmattelse til slutt... Hvordan har dere forberedt dere på den lange veien hjem? Takker og bukker for alle svar ;o) Klem, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89700-lurer-p%C3%A5-en-ting-til-ogs%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
GIN Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Hei Koreagull - og takk for chatten igår! Det stemmer at du får barnet den dagen dere reiser hjem. Da har du antagelig møtt barnet 2 ganger (minimum) først dagen etter at dere kommer ned, og deretter er de fleste med på helsekontrollen dagen før avreise. En kan vel egentlig ikke forberede seg på en slik reise, for alle barn er jo forskjellige. For vår del gikk alt over all forventning. Han sov og spiste på mestedelen av turen. De gangene han grein var han stort sett sulten eller ville ha ny bleie. Flyvertinnene på flyet var veldig behjelpelig med både flaskevarming og annet. Vi hadde med oss litt småleker, men han interreserte seg ikke så mye om dem - var like spennende å se på alle folkene rundt seg. Så har jeg hørt om andre, der ungen gråter hele turen, og de går rundt i flyet og bærer hele turen, det er klart slitsomt... Slikt kan en med andre ord ikke planlegge - det viktigste er vel å være uthvilt og forberedt på det meste!! Lykke til :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89700-lurer-p%C3%A5-en-ting-til-ogs%C3%A5/#findComment-491590 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Koreagull Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 Hei Koreagull - og takk for chatten igår! Det stemmer at du får barnet den dagen dere reiser hjem. Da har du antagelig møtt barnet 2 ganger (minimum) først dagen etter at dere kommer ned, og deretter er de fleste med på helsekontrollen dagen før avreise. En kan vel egentlig ikke forberede seg på en slik reise, for alle barn er jo forskjellige. For vår del gikk alt over all forventning. Han sov og spiste på mestedelen av turen. De gangene han grein var han stort sett sulten eller ville ha ny bleie. Flyvertinnene på flyet var veldig behjelpelig med både flaskevarming og annet. Vi hadde med oss litt småleker, men han interreserte seg ikke så mye om dem - var like spennende å se på alle folkene rundt seg. Så har jeg hørt om andre, der ungen gråter hele turen, og de går rundt i flyet og bærer hele turen, det er klart slitsomt... Slikt kan en med andre ord ikke planlegge - det viktigste er vel å være uthvilt og forberedt på det meste!! Lykke til :-) ..og for svar;o) Det er klart det er vanskelig å planlegge slikt. Vi har egentlig mest lyst til å tilbringe en uke på ferie ett eller annet sted i "nærheten", slik at vi kan få bli litt bedre kjent før vi kommer hjem til ventende besøk og ekstatisk familie... ;o) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89700-lurer-p%C3%A5-en-ting-til-ogs%C3%A5/#findComment-491628 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest limo Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 ..og for svar;o) Det er klart det er vanskelig å planlegge slikt. Vi har egentlig mest lyst til å tilbringe en uke på ferie ett eller annet sted i "nærheten", slik at vi kan få bli litt bedre kjent før vi kommer hjem til ventende besøk og ekstatisk familie... ;o) Hvis dere reiser på søndag så får dere barnet på fredag, for Holt er stengt i helgene.Vi fikk våres gutt på fredag og reiste hjem på søndag, det er vi veldig glad for,for da var vi litt bedre kjent alle sammen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89700-lurer-p%C3%A5-en-ting-til-ogs%C3%A5/#findComment-491681 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.