Gå til innhold

til ruffe og monolita

Anbefalte innlegg

Jeg får aldri somlet meg til å ringe eller skrive kort.... og så har jeg ikke mail-adressen deres.

Dette er altså tidligere VS som nå har nicket Tirsa og som bor i Moss og som reiste sammen med dere til Filippinene i 2000.

Først av alt: Gratulerer masse med gutten!! Føler liksom at dere har "sviktet" oss (misforstå meg rett:-)). Vi gleder oss med dere!

Prosessen går videre for oss. Vi fikk beskjed for to dager siden at vi har kommet på Masterlist og har faktisk stått der siden 17/12 (går det like fort som forrige gang så kommer tidelingen om et par uker, men det regner vi ikke med).

Vi driver stadig med bygging og har vært veldig lite sosiale det siste halvåret. Vi får ta det igjen siden og håper at dere kan tenke dere en tur til Moss etterhvert...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/89704-til-ruffe-og-monolita/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...