Gjest Tirsa Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Jeg får aldri somlet meg til å ringe eller skrive kort.... og så har jeg ikke mail-adressen deres. Dette er altså tidligere VS som nå har nicket Tirsa og som bor i Moss og som reiste sammen med dere til Filippinene i 2000. Først av alt: Gratulerer masse med gutten!! Føler liksom at dere har "sviktet" oss (misforstå meg rett:-)). Vi gleder oss med dere! Prosessen går videre for oss. Vi fikk beskjed for to dager siden at vi har kommet på Masterlist og har faktisk stått der siden 17/12 (går det like fort som forrige gang så kommer tidelingen om et par uker, men det regner vi ikke med). Vi driver stadig med bygging og har vært veldig lite sosiale det siste halvåret. Vi får ta det igjen siden og håper at dere kan tenke dere en tur til Moss etterhvert... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/89704-til-ruffe-og-monolita/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.